پرسپولیس نیوز: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال با تاکتیک جدیدی بازی می‌کنیم و از سال قبل فوتبال هجومی‌تری را به نمایش می‌گذاریم.

 
مهدی شیری، در خصوص اولین بازی پرسپولیس در لیگ برتر و همچنین وضعیت این تیم قبل از بازی با تراکتور صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس در نیمه اول در بازی با پارس جنوبی طراوت لازم را نداشت. خودت این موضوع را قبول داری؟

به هر حال بازی اول در اینچنین رقابت‌هایی برای همه تیم‌ها سخت است اما خدا را شکر که بازی اول را بردیم و توانستیم با یک بازی پرقدرت سه امتیاز اول را دشت کنیم.

به نظر می‌رسد که همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با چند برابر انگیزه وارد زمین می‌شوند.

کاملاً این حرف را قبول دارم و به نظرم امسال همه تیم‌ها قوی شده‌اند و تیم آسان وجود ندارد. همه تیم‌ها با چند برابر انگیزه و توان مقابل پرسپولیس حاضر می‌شوند اما ما هم تلاش می‌کنیم تا به موفقیت برسیم.

این هفته با تراکتور در تبریز بازی دارید.

به نظر من یکی از سنگین‌ترین بازی‌های فصل ما همین بازی خواهد بود و از امروز تمرینات ما برای این بازی آغاز خواهد شد. تیم تراکتور تیم بزرگ و پرمهره‌ای است که برای این تیم و هوادارانش احترام قائل هستیم اما ما هم پرسپولیس هستیم و در هر بازی برای بردن به زمین می‌رویم.

بازی در تبریز سختی‌های خود را دارد و مطمئناً هواداران پرسپولیس در این شهر مثل سایر بازی‌ها نمی‌توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

هواداران یار دوازدهم ما هستند و در هر بازی به خوبی از ما حمایت می‌کنند. واقعاً‌ هواداران پرسپولیس به ما انرژی می‌دهند و از آنها ممنون هستیم اما بازی در تبریز شرایط خاص خود را دارد.

قبول داری که کار پرسپولیس امسال با توجه به خیلی از مسائل سخت‌تر از همیشه است؟

قطعاً کار ما همیشه سخت است چرا که هواداران از پرسپولیس انتظار دارند اما به هر حال در حال حاضر چون ابتدای فصل است تیم‌ها هنوز خیلی جا نیفتادن هرچند که ما با نام تیم‌ها کاری نداریم و در هر بازی برای بردن به زمین می‌رویم.

پرسپولیس با تاکتیک جدیدی بازی می‌کند. نقش تو در تاکتیک جدید چطور تعریف می‌شود؟

بله، تاکتیک پرسپولیس تغییر کرده و نسبت به قبل خیلی تهاجمی‌تر بازی می‌کنیم. من هم در کارهای حضوری شرکت می‌کنم اما باید در ابتدا برای تیمم مؤثر باشم و بعد بتوانم در فاز هجومی عملکرد خوبی داشته باشم.

کالدرون از تو می‌خواهد بیشتر به دفاع کمک کنی یا در کارهای هجومی حاضر شوی؟

آقای کالدرون نه تنها به من بلکه به همه بازیکنان می‌گوید که اول در خدمت تیم باشیم. او انتظار خاصی از ما ندارد.

پیش از آغاز فصل گفته می‌شد که کالدرون اعتقادی به تمرینات بدنسازی ندارد و این احتمال وجود داشت که پرسپولیس در دقایق پایانی بازی از نظر بدنی کم بیاورد اما در بازی اول اینطور نشد.

به هیچ عنوان اینطور نیست. کادر فنی ما بسیار با تجربه هستند و اتفاقاً ما بدنسازی خیلی خوبی هم انجام دادیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)