پرسپولیس نیوز: مدافع راست پیکان گفت: وقتی پرسپولیس به من پیشنهاد داد اصلا به بحث احتمال بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم توجه نکردم.

مهدی شیری مدافع جدید پرسپولیس بعد از عقد قرارداد با این تیم، اظهار داشت: خوشحالم که به پرسپولیس آمدم و در خدمت تیمی هست که هواداران آن در ایران و آسیا مثال زدنی هستند.

وی افزود: همانطور که همه می‌دانند من پیشنهاد‌های خوبی امسال داشتم که یکی از آنها سپاهان بود که به دلایل شخصی به این تیم نرفتم و خدا را شکر حالا در خدمت تیم پرسپولیس هستم. وقتی پرسپولیس به من پیشنهاد داد اصلا به بحث احتمال بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم توجه نکردم.

مدافع راست جدید پرسپولیس تصریح کرد: در این چند سال تمام زحمات من در لیگ و در تیم‌های نفت تهران و پیکان دیده نشد و کادرفنی تیم ملی هیچ توجهی به زحماتی که کشیدم نداشت. حالا، اما در پرسپولیس دنبال اهداف بزرگی هستم و امیدوارم بتوانم یک بازیکن موثر در خدمت این باشگاه باشم.

شیری در پایان درباره اینکه گفته می‌شود اگر پنجره نقل و انتقالات بسته بماند گفته می‌شود او برای نیم فصل به پیکان خواهد رفت، گفت: مهم‌ترین مسئله در حال حاضر این است که با پرسپولیس قراردادم نهایی شد و در خدمت این تیم هستم و تمام تمرکزم روی موفقیت با این تیم در فصل آینده است. اگر پنجره باز نشود قطعا طبق توافقات عمل کرده و احتمالا برای نیم فصل به پیکان بازخواهم گشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)