پرسپولیس نیوز : محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید که برانکو ایوانکوویچ شانسی برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران ندارد.

محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان پس از شکست ۲ بر صفر تیم فوتبال این باشگاه مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم در آسیا هم موفق باشند. زور ما به پرسپولیس نرسید. آنها تیمی یکدست، یکدل و پرمهره هستند. پرسپولیس تیمی است که به فینال آسیا رفته، قدرت زیادی دارد و به آنها تبریک می‌گویم. حرف دیگری ندارم.

وی درباره بحث انتخاب سرمربی تیم ملی ایران و گزینه‌هایی که معرفی شده‌اند، گفت: در هیئت رئیسه هنوز اسمی نیامده است. قرار شده گزینه نهایی به هیئت رئیسه بیاید، کارشناسی‌ها صورت بگیرد و گزینه را در هیئت رئیسه معرفی کنند. در آخرین جلسه که مجمع فدراسیون بود، گزینه‌ای مشخص نشد. با این حال بحث انتخاب سرمربی تیم ملی در اختیار آقای تاج است و رئیس فدراسیون هم در این زمینه تمام مسائل را دنبال می‌کند و در نهایت سرمربی تیم ملی به هیئت رئیسه معرفی خواهد شد.

عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال در واکنش به این سؤال که آیا صحت دارد وزیر ورزش و جوانان برانکو ایوانکوویچ را برای هدایت تیم ملی پیشنهاد داده است و آیا او شانسی برای قبول مسئولیت تیم ملی دارد یا نه، گفت: بعید می‌دانم. وزیر در این کارها دخالت نمی‌کند. برانکو هم سرمربی پرسپولیس است، تعهد دارد و ادامه کار می‌دهد. من شانسی برای سرمربی شدن برانکو قائل نیستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)