سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اعتقاد دارد در صورتی که بازیکنان از فرصت‌ها استفاده می‌کردند تعداد گل‌های ایران دو رقمی می‌شد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت‌وگو با امیر حسین پورمحمد، مدیر رسانه‌ای تیم ملی درباره برتری 2 بر یک برابر مراکش گفت: متاسفانه توپ‌های ما گل نشد و به همین خاطر بازیکنان استرس داشتند و در زدن توپ‌های خود دقیق نبودند.

وی به بازی تدافعی مراکش اشاره و خاطرنشان کرد: تیم مراکش بازیکنان خوبی دارد و معتقدم از تکنیک خوبی بهره می‌برند. باید این تکنیک در قالب تاکتیک درآید تا در آینده نتایج بهتری کسب کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در پاسخ به این پرسش که چرا از حسین طیبی که دچار مصدومیت جزئی بود استفاده کردید یادآور شد: قصد نداشتیم از طیبی استفاده کنیم، اما قبل از بازی این بازیکن تست شد و متوجه شدیم شرایط حضور در میدان را دارد. حتی به این هم اکتفا نکردیم و لحظاتی او را به زمین فرستادیم و زمانی که متوجه شدیم شرایط حضور در میدان را دارد از وجودش استفاده کردیم.

صانعی تصریح کرد: مقابل مراکش بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و اگر شانس‌های ما تبدیل به گل می شد تعداد گل های ایران دو رقمی می‌شد.

وی در پایان به تشریح اهداف تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی پرداخت و گفت: ابتدا به دنبال صعود از مرحله گروهی هستیم و پس از آن پله پله پیش خواهیم رفت و هدفمان راهیابی به 4 تیم برتر جهان است و در صورت رسیدن به این هدف به فینال هم می رسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)