طلسم قم شکسته نشد

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس با وجود ارائه یک بازی برتر برابر صبای قم در نهایت برابر این تیم تسلیم شد .

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، تیمهای صبای قم و پرسپولیس تهران از ساعت 20 و 40 دقیقه امشب در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم رفتند که تیم میزبان در پایان نیمه اول با نتیجه دو بر یک برابر سرخپوشان تهرانی به برتری دست یافت و این نتیجه تا پایان مسابقه دست نخورده باقی ماند .


گلهای تیم صبا را سهراب بختیاری زاده و محسن بیاتی نیا ، و تک گل تیم پرسپولیس را محمد نوری در نیمه اول به ثمر رساندند .تیاگو فراگا بازیکن برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه 90+5 یک پنالتی تیم پرسپولیس را از دست داد .

 

صبای قم پس از استفاده از تک موقعیت های خود و پیش افتادن با نتیجه دو بر یک ، ارائه بازی دفاعی را در دستور خود قرار داده و دل به ضدحمله ها بست و در نهایت توانست از یک گل برتری خود محافظت کند.

 

قضاوت این دیدار بر عهده محسن ترکی بود که به مهدی حاجی زاده ، وحید نعمتی ، سهراب بختیاری زاده و مهدی واعظی از صبا کارت زرد نشان داد.

 

بازیکنان پرسپولیس : علیرضا حقیقی، جلال اکبری، شیث رضایی، علیرضا نورمحمدی، علیرضا محمد، تیاگو فراگا، مازیار زارع، محمد نوری، حمیدرضا علی عسکر، هادی نوروزی و غلامرضا رضایی ، جایگزین : امیرحسین فشنگچی ، مجتبی زارعی و سپهر حیدری

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)