پرسپولیس نیوز: سرمربی پرسپولیس تاکنون هیچ بازیکن جدیدی را به مسئولان باشگاه معرفی نکرده است.

رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران در حالی هفته‌های پایانی خود را پشت سر می‌گذارد که اکثر باشگاه‌های لیگ برتری در حال آماده کردن خود برای حضور قدرتمند در فصل آینده هستند.

با این حال سرمربی پرسپولیس که همراه با این تیم در آستانه کسب سومین قهرمانی متوالی است هنوز هیچ لیست خریدی را برای جذب بازیکن به باشگاه پرسپولیس ارائه نکرده است.

برانکو ایوانکوویچ که معمولاً در فصول گذشته، اسم بازیکنان مورد نظر خود را چند بازی مانده به پایان لیگ در اختیار مدیران باشگاه قرار می‌داد هنوز این کار را نکرده است.

سرمربی کروات پرسپولیس در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر هفت بازیکن جدید خود را به خدمت گرفت تا با آنها لیگ را به پایان برساند. برانکو در آخرین نشست خبری خود با اشاره به خریدهای این تیم در نیم فصل عنوان کرد فعلاً نیازی به بازیکن جدید ندارد.

از طرفی نیز گفته می‌شود برانکو بابت بدقولی مدیران باشگاه در تسویه حساب مالی با او گلایه مند است و می‌خواهد تکلیف طلب نزدیک به یک میلیون یورویی خود از پرسپولیس را مشخص کند و سپس درباره ادامه همکاری با باشگاه به توافقات لازم برسد.

باید منتظر ماند و دید عدم ارائه لیست خرید توسط برانکو تا چه زمانی ادامه خواهد داشت تا این باشگاه فعالیت خود در نقل و انتقالات لیگ برتر برای فصل آینده را از سر بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)