مرجع خبری پرسپولیس : مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام ریاست جمهوری امارات با صعود تیم‌های الوحده و الجزیره به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها آغاز شد.

 

مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام ریاست جمهوری امارات از چهارشنبه شب آغاز شد که در روز نخست این مرحله از رقابت‌ها تیم‌های الوحده، الجزیره، الاهلی و العین مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.


الوحده که در گروه C مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با تیم‌های پرسپولیس ایران، بنیادکار ازبکستان و الاتحاد عربستان همگروه است، روز چهارشنبه در ورزشگاه اختصاصی تیم الوصل به مصاف عجمان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 5 بریک از پیش رو بردارد.

برای الوحده در این بازی فرناندو بایانو (7، 9، 20 و 32) و محمد سعید الشحی (79) گلزنی کردند و تک گل عجمان را نیز محمد عبدالقادر کوبادجا در دقیقه 27 وارد دروازه نماینده اول فوتبال امارات در لیگ قهرمانان آسیا کرد.


در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام ریاست جمهوری امارات چهارشنبه شب تیم الجزیره نیز در ورزشگاه خلیفه بن زاید شهر العین برابر النصر صف آرایی کرد و موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. ستاره تیم الجزیره در این بازی ابراهیم دیاکیه بود که در دقایق (13 و 90 – پنالتی) برای تیمش گلزنی کرد و تک گل النصر را نیز اسماعیل بانگورا در دقیقه 68 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.


الجزیره نیز یکی از نمایندگان فوتبال امارات در لیگ قهرمانان آسیاست که در گروه A این رقابت‌ها به مصاف تیم‌های سپاهان ایران، الهلال عربستان و الغرافه قطر خواهد رفت.

– نتایج دیدارهای روز نخست از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:


* الوحده 5 – عجمان یک
* الجزیره 2 – النصر یک
* الاهلی یک – الظفره صفر
* مسافی 0-3 العین 3


– مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام ریاست جمهوری امارات امروز و امشب با برگزاری چهار دیدار طبق برنامه زیر به اتمام می رسد:
پنجشنبه – 21/11/89
* دباالفجیره – الذید
* بن یاس – الشباب
* الوصل – القوات المسلحه
* الامارات – العروبه

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)