پرسپولیس نیوز: در رده‌بندی ماه فوریه فیفا، تیم ملی فوتبال کشورمان با هفت پله صعود همچنان بهترین تیم آسیایی خواهد بود.

در حالی که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پنجشنبه ۷ فوریه (۱۸ بهمن) قرار است رده‌بندی ماهیانه تیم‌های ملی جهان را اعلام کند، سایت «football-rankings.info» طبق فرمول‌های موجود اقدام به پیش‌بینی جایگاه‌ تیم‌های ملی جهان کرد که بر این اساس تیم ملی کشورمان با ۱۵۱۵ امتیاز و با ۷ پله صعود خود را تا رده بیست‌ودوم جهان بالا خواهد کشید و همچنان برترین تیم آسیایی این رده‌بندی خواهد بود.

در قاره آسیا پس از ایران، ژاپن ۱۴۹۴ امتیازی (رده ۲۷ جهان/ با ۲۳ پله صعود) و کره جنوبی ۱۴۵۱ امتیازی (رده ۳۹ جهان/ با ۱۴ پله صعود) به‌ترتیب در رده‌های دوم و سوم خواهند بود. استرالیا هم با ۱۴۴۱ امتیاز و با یک پله سقوط در رده چهل‌ودوم و چهارم آسیا می‌ایستد.

قطر که در جام ملت‌های آسیا با بازی‌های درخشان برای اولین بار به عنوان قهرمانی در  این مسابقات دست یافت، با کسب ۱۳۹۸ امتیاز و با ۳۸ پله صعود در رده پنجاه‌وپنجم جهان و پنجم آسیا قرار خواهد گرفت. عربستان ۱۳۴۳ امتیازی هم با یک پله سقوط در رده هفتادم جهان و ششم آسیا جای می‌گیرد.

جایگاه ۱۰ تیم برتر جهان نیز دستخوش تغییر نخواهد شد و بلژیک، فرانسه، برزیل، کرواسی، انگلیس، پرتغال، اروگوئه، سوئیس، اسپانیا و دانمارک به‌ترتیب در رده‌های اول تا دهم این رده‌بندی خواهند بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)