تمامی اسناد و مدارک حاکی از وجود رانتی قوی و دستان محبوب امیر قلعه نویی (همان دستان پشت پرده) در تعویق دیدار استقلال و داماش است.مدارک هواپیمایی, ارتباطات تلفنی, اعزام نماینده فدراسیون با سواری شخصی به رشت, مسیر باز تهران رشت و امتناع تیم استقلال از سفر زمینی و..

پرسپولیس نیوز – علی ستایش، در این بین مهمان برنامه نود مدیر عامل تیمی است که انگشت اتهام به سمتش نشانه رفته است.دفاعیات شوالیه فتح الله زاده اما جالب تر از اصل قضیه است.داشتن مدارکی که مدرک رسمی شرکت هواپیمائی  در دستان عادل را رد میکند و وعده ارسال ان برای برنامه از یک طرف و افزودن 4 ساعته به مسیر 4 ساعته تهران رشت از سوی دیگر.در اوج این سفسطه و فرافکنی, ناگهان دکتر شوالیه مهندس فتحل الله زاده به عدم صلاحیت فردوسی پور پی میبرد و در یک حرکت سرشار ازفرهنگ غنی در برنامه ای تلویزیونی با اهانت به مجری تلفن را قطع مینماید و مجری برنامه ارانگشت به دهان میگذارد

جناب فتح الله زاده! آنکه صلاحیت ندارد شما هستید نه عادل.شما صلاحیت مدیریت ورزشی ندارید.شما که مسیر باکو تهران را برای اخذ مدرک دکتری به شاه راه تبدیل کردید و با پرداخت چند هزار دلار ناقابل, عنوانی سوری و بدون اعتبار رامی خرید و آن را به عنوان سند مدیریت صحیح خود به خورد رسانه ها می دهید.اقا دکتر عزیز! ما هم دوستانی داریم که حاضر هستند در قبال پرداخت مبلغی ناچیز چند هزار دلاری عناوینی چون "کنت" و "دوک" و "سر" و "پهلوان" و "اسپارتاکوس" را به دیگران اهدا کنند!! شاید شما مشتری مناسبی برای آنها باشید!

نخیر آقای شوالیه! شما صلاحیت حضور در فوتبال را ندارید.شما که بخش اعظمی از بودجه تیمتان را صرف کمک هزینه کارمندان فدراسیون فوتبال میکنید.شما که حق تیم های مقابل را به طرق مختلف از بین میبرید و در برنامه ای زنده از رسانه ملی به راحتی هر چه تمام تر "دروغ" میگویید.شما که 30-40 میلیون بیننده تلوزیونی را "جیگر" فرض میکنید و توقع دارید سخنان نادرست شما, سند اتفاقات عجیب و جانبدارانه اخیر باشد.

شما صلاحیت ندارید که تمامی اقدامات غیر قانونی را در لیگ انجام می دهید و همچنان در این فوتبال حضور دارید.شما صلاحیت حضور ندارید چرا که یکی از عناصر و کارگردانان اصلی فوتبال ناپاک کنونی هستید.شما صلاحیت ندارید که به این همه بیننده تلوزیونی اهانت میکنید و به پشتوانه هواداران تیمتان, این حق را برای خود قائل هستید که همه خطوط قرمز را بشکنید.شما صلاحیت ندارید چرا که همواره با نام بردن از پرسپولیس در کنار خود, سعی در ساختن شریکی برای اقدامات غیر قانونی و غیر اخلاقی خود هستید.اقداماتی که باعث شده اکنون در تمامی حق خوری ها و اجحاف ها , نام مقدس "پرسپولیس" نیز در کنار تیمتان بی دلیل بیاید و سرخ پوشان هم به بیگناه در کنار شما به جرم اقدامات شما محاکمه شده و ضربه بخورند.

آقای فتح الله زاده!
رفتار هر کس نشان از فرهنگ و ادب و شخصیت وی دارد.آنچه ما در برنامه تلویزیونی زنده دیدیم نه نشانی از فرهنگ غنی داشت و نه شخصیت یک مدیر عادی و درجه سه چه برسد به "شوالیه مدیریت"..!!!
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)