سه شنبه 24 دی(20:01)

مرجع خبری پرسپولیس: مدير برنامه‌هاي لوكا بوناچيچ گفت: پس از اعلام پيشنهاد لوكا بوناچيچ به مسئولان باشگاه پرسپوليس هنوز پاسخي دريافت نكرده‌ايم.

شهراد ناظمي با بيان اين مطلب گفت: پس از اينكه يكي از مسئولان باشگاه پرسپوليس براي مذاكره با لوكا بوناچيچ با من تماس گرفت موضوع را با وي در ميان گذاشتم و او نيز پيشنهاد و شرايطي را براي حضور در تيم فوتبال پرسپوليس به عنوان سرمربي مطرح كرد و من اين پيشنهاد را به باشگاه پرسپوليس ارائه دادم.

وي افزود: تا اين لحظه هنوز هيچ جوابي از مسئولان باشگاه پرسپوليس مبني بر موافقت و يا مخالفت‌شان با پيشنهاد ارائه شده دريافت نكرديم كه ظاهرا مسئولان اين تيم در حال مذاكره با گزينه‌هاي ديگري هم هستند و هنوز به نتيجه قطعي نرسيدند.

وي با تكذيب خبر حضور لوكا بوناچيچ در تهران گفت: به همراه بوناچيچ اكنون در دبي به سر مي‌برم و بوناچيچ طبق برنامه‌هايش شنبه‌ي آينده از اين شهر به كرواسي سفر خواهد كرد.

ضرابي: با بوناچيچ جلسه اي نداشته ايم

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: هيچ يك از اعضاي باشگاه با بوناچيچ جلسه نداشته اند.

مرتضي ضرابي اظهار داشت: در آستانه ديدار برابر فولاد عده‌اي قصد دارند تمركز تيم ما را بهم بريزند.
وي افزود: باشگاه پرسپوليس با قدرت از افشين پيرواني حمايت مي‌كند. طبق صحبت‌هايي كه با اعضاي هيات ‌مديره داشته‌ايم در صورتي كه قرار باشد تغييري باشد آنرا از طريق سايت رسمي باشگاه و رسانه‌هاي جمعي اعلام مي‌كنيم.
ضرابي عنوان كرد: تا كنون جلسه اي با لوكا نداشته ايم و قرار هم نيست ديداري با بوناچيچ داشته باشيم. اين گمانه زني برخي هاست كه به دنبال اهداف خود هستند.
وي خاطرنشان كرد: از ورود بوناچيچ به ايران بي خبر هستيم. مطمئن باشيد اگر قرار باشد در خصوص ورود ايشان و برگزاري جلسه حرفي باشد انصاري فرد آنرا اعلام مي‌كند، اما تا الان هيچگونه موضوعي مطرح نشده است. اميدوارم در آستانه بازي با فولاد با اين شايعات تمركز ما را به هم نزنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)