پرسپولیس نیوز : طبق حکم صادره مهلت تعیین شده برای پرداخت مطالبات بازیکن استرالیایی پیشین سرخپوشان امروز دوشنبه به پایان رسید.

به گزارش پرسپولیس نیوز و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس که برای پرداخت این رقم، منتظر تامین منابع مالی از طریق مجری طرح اسپانسری است نیز بر همین اساس در تماس با وکیل این بازیکن مهلت چند روزه ای برای انجام این کار گرفت.

در راستای اجرای حکم صادره در پرونده آنتونی گولچ‌، حداکثر تا امروز دوشنبه باید نسبت به پرداخت مطالبات این بازیکن اقدام می‌شد تا با شکایت وی از ارجاع پرونده به کمیته انضباطی فیفا و در نتیجه اعمال محرومیت و جرائمی چون کسر امتیاز در مراحل بعدی جلوگیری شود.

در این ارتباط تلاش‌های مختلفی برای تامین منابع مالی مورد نیاز به ویژه از ناحیه مجری طرح اسپانسری به عنوان اصلی‌ترین منبع درآمد باشگاه صورت گرفت که امید می‌رود ظرف یکی، دو روز آینده محقق شود تا از بروز مشکلات جدی در این پرونده جلوگیری شود. در همین ارتباط با توجه به پایان مهلت‌، امروز در تماسی با وکیل بازیکن سابق سرخپوشان‌، مهلت چند روزه‌ای گرفته شد تا با تامین منابع مالی نسبت به پرداخت مطالبات وی اقدام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)