سه شنبه 6 اسفند (13:50)

مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصاری فرد و کادر مدیریتی باشگاه در این بین نقش مهم و تعیین کننده ای دارند .

قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا آن قدر هدف بزرگی است که می تواند ناکامی های پرسپولیس را در لیگ برتر جبران کند . واقعیت این است که قهرمانی در رقابت های لیگ حالا برای پرسپولیس وابسته به اما و اگرها شده در حالی که سرخ ها با پتانسیل موجود و در صورت عملی کردن فعل ” خواستن ” می توانند با موفقیت در رقابت های آسیایی ناکامی های اخیر را جبران کنند . پرسپولیس برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در فصل آینده دو مسیر متفاوت را پیش رو دارد که یکی از این دو مسیر ناهموار و

پر و پیچ خم و دیگری به نوعی مسیر میانبر و هموار تلقی می شود . فولاد مبارکه سپاهان سال ها با استفاده از همین مسیر میانبر ( قهرمانی در رقابت های حذفی ) در رقابت های لیگ قهرمانان برای خود اعتباری به دست آورده و چند دوره پیاپی نماینده ایران در این رقابت ها بوده .
پر واضح است پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر احتیاج به چیزی شبیه ” معجزه ” دارد . هر چند از این معجزات در سال های اخیر کم نبوده و از این بین می توان به دو قهرمانی سرخپوشان در لیگ های اول و هفتم حرفه ای اشاره کرد . نگاهی به نام های بازیکنان پرسپولیس و مبالغ هنگفتی که در طی چند ماه گذشته در این تیم هزینه شده نشان می دهد پرسپولیس پتانسیل لازم برای قهرمانی در آسیا را دارد . فوق ستاره هایی که وجود هر کدامشان می تواند برای یک مربی آرزوی بزرگی باشد همه در یک مجموعه گرد هم آمده و تنها شاید نیاز به یک محرک قوی برای نشان دادن توانایی هایشان دارند .
کسب سهمیه لیگ قهرمان آسیا و قهرمانی در جام حذفی اگر با موفقیت در رقابت های آسیایی همراه شود می تواند تراژدی این فصل قرمزپوشان را با یک پایان خاطره انگیز همراه کند تا فصل کابوس وار ارتش سرخ پایانی در خور نام این مجموعه داشته باشد . از دیدگاه فنی با بازگشت محسن خلیلی و حضور ابراهیم توره خط آتش سرخ ها که این فصل پاشنه آشیل این تیم بوده می تواند به نقطه قوت پرسپولیس تبدیل شود و در کنار خط هافبک پر قدرت و ساختار دفاعی که با آمدن نلو وینگادا حالا شکل منسجم تری به خود گرفته امیدواری های بیشتری را در ذهن هواداران ایجاد کند . البته احیا کردن ستاره های رو به افولی چون علیرضا واحدی نیکبخت یا کریم باقری هم می تواند کمک شایانی برای موفقیت های آینده این تیم باشد . یقینا فصل آینده با جوانگرایی و تغییر و تحولاتی در ترکیب سرخ ها همراه خواهد بود تا در صورتی که پرسپولیس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان با موفقیت عبور کرد شرایط برای قهرمانی در آسیا بیش از پیش فراهم شود .
عباس انصاری فرد و کادر مدیریتی باشگاه در این بین نقش مهم و تعیین کننده ای دارند و تصمیمات درست آن ها می تواند ضامن موفقیت های ارتش سرخ پایتخت باشد.

اختصاصی // پویا نوایی – امانت داری – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری بلامانع است  

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)