پرسپولیس نیوز : مهاجم ایرانی تیم الغرافه قطر در مراسم معارفه خود در این باشگاه از اهدافش در این تیم و همچنین روزهای خوب در پرسپولیس صحبت کرد.

 مهدی طارمی در مراسم معارفه‌اش در باشگاه الغرافه قطر گفت: از باشگاه بزرگ پرسپولیس به قطر آمده‌ام روزهای خیلی خوبی در این تیم داشته‌ام و از اینکه شرایطی را فراهم کردند تا من بتوانم به الغرافه بیایم از همه آنها ممنون هستم. باید از همه مسئولان باشگاه، مربیان و بازیکنان پرسپولیس تشکر کنم.

وی ادامه داد: تا جایی که من می‌دانم تیم الغرافه به دنبال اهداف بزرگی در فوتبال است من به اینجا آمده‌ام تا به این تیم کمک کنم و الغرافه هم به من کمک کند. چرا که می‌خواهم به اهداف خوبی برسم. خوشحالم که اینجا هستم و باید از سفیر ایران در قطر تشکر کنم که به مراسم معارفه من آمد.

طارمی تصریح کرد: بدون شک دوستی بین دو کشور ایران و قطر در آمدن من به الغرافه تأثیر داشت. خوشبختانه در قطر مثل ایران احساس راحتی می‌کنم چرا که از لحاظ امنیت و آرامش اینجا شرایط خوبی دارم و امیدوارم که شرایط خوبی هم در این تیم داشته باشم.

در مراسم معارفه طارمی، یک هوادار پیراهن شماره ٩ پرسپولیس را برای امضا به او داد که مهاجم جدید تیم الغرافه ابتدا آن را بوسید و سپس امضا کرد. باشگاه الغرافه تعداد زیادی پیراهن شماره ٩ این باشگاه را که در نیم‌فصل دوم در اختیار مهدی طارمی خواهد بود میان هواداران توزیع کرد.

همچنین در این مراسم قاسم برهان، دروازه‌بان فصل قبل لخویا که هم‌اکنون بازیکن تیم الغرافه است حضور داشت. طارمی به‌شوخی به او گفت “پنالتی من را شانسی گرفتی” که حاضران خندیدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)