رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان گفت: مسئولان فولاد خوزستان اجازه ندهند شایعه سقوط تیم قوت بگیرد و اگر با تعویض مربی شرایط تیم بهتر می‌شود این کار را انجام دهند.

کاظم طالقانی در گفت‌وگو با  فارس، در مورد اتفاقاتی که بعد از بازی فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس افتاد و برانکو ایوانکوویچ در نشست مطبوعاتی حاضر نشد، گفت: بخشی از شیشه در اصلی که منتهی به سالن نشست خبری ورزشگاه غدیر می‌شود از سوی حدود 50 هوادار که از نتایج فولاد ناراحت بودند شکسته شد. به همین خاطر برانکو ایوانکوویچ دچار ترس شد و در نشست خبری شرکت نکرد. دقایقی بعد که جو آرام شد دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد در نشست حضور پیدا کرد و با اصحاب رسانه به گفت‌وگو پرداخت.

وی در مورد خساراتی که به ورزشگاه وارد شد، عنوان کرد: چند لوله آب هم از سوی هواداران شکسته شد معمولا این اتفاق می‌افتد. قبل از این شاهد شکسته شدن شیشه نبودیم که این بار این اتفاق هم افتاد.

طالقانی در مورد اینکه با پرتاب سنگ از سوی هواداران سر مسئول برگزاری بازی شکسته شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه این اتفاق افتاد و امیدواریم چنین مشکلی دیگر به وجود نیاید. البته خوشبختانه مشکل جدی برای مسئول برگزاری بازی به وجود نیامد و با درمان سرپایی و چند بخیه مشکل او برطرف شد. امیدوارم دیگر چنین اتفاقی نیفتد.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان در ادامه درمورد کیفیت چمن غدیر و اینکه در کمتر از 6 روز 3 مسابقه در این ورزشگاه انجام شده و آیا کیفیت چمن پائین نخواهد آمد، گفت: چمن ورزشگاه کیفیت خوبی داشت و مشکل خاصی نبود.هر چه زمان بگذرد شرایط بهتر خواهد شد. البته ورزشگاه تختی آمادگی لازم را دارد و دیدارهای استقلال اهواز در این زمین برگزار می‌شود. با توجه به تعطیلی 20 روزه لیگ چند وقت دیگر با وجود درست بودن وضعیت نور ورزشگاه اصلا نیازی به بازی زیر نور هم نیست.

طالقانی یادآور شد: لیگ به مدت 20 روز تعطیل می‌شود. با خنک شدن هوا کم کم چمن خودش را نشان می‌دهد. شما در بازی دیروز دیدید هیچ کجای زمین چمن خاکی نداشتیم. در جاهایی که چمن مشکل داشتیم چمن جدید کاشته بودیم.

وی در مورد اینکه آیا نور ورزشگاه تختی درست شده است، یادآور شد: نور ورزشگاه تختی درست شده است. تنها کسی که هفته قبل مخالف برگزاری بازی در ورزشگاه تختی بود داور مسابقه بود و می‌گفت نور کم است. بازی در ورزشگاه غدیر برگزار شد و نور مناسب بود داور آن اشتباهات را کرد معلوم نیست اگر نور نبود داور می‌خواست به چه شکلی سوت بزند.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان در پایان گفت: از هواداران خوزستانی انتظار داریم صبر بیشتری داشته باشند. البته در همه شهرهای ایران تعدادی از هواداران هستند که صبرشان کمتر است و گاهی اعتراض می‌کنند. مسئولان فولاد خوزستان هم نباید منتظر بمانند تا تیم از دست برود و این شایعه که قرار است تیم سقوط کند الکی الکی قوت بگیرد. آنها اگر می‌بینند سرمربی تیم توان ندارد و تعویض مربی نتیجه می‌دهد با او قطع همکاری کنند و از بهانه‌های احتمالی جلوگیری شود. البته این مسائل نیاز به کارشناسی دقیق دارد. امیدوارم هواداران هم دیگر چنین رفتاری نداشته باشند و  شرایط برای بازی‌های بعد بهتر باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)