پرسپولیس نیوز: رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان، گفت: سازمان لیگ متولی برگزاری فینال جام حذفی است و اینکه چه تعداد بلیت در این بازی به فروش می‌رسد و شرایط و نحوه انجام آن چطور است را آنها اعلام می‌کنند.

کاظم طالقانی در مورد برگزاری دیدار فینال جام حذفی در خوزستان، گفت: ابتدا باید به این موضوع اشاره کنم که این بازی به خوزستان منتقل نشد بلکه از ابتدا هم در خوزستان بود. باید از همه افرادی که زحمت کشیدند و استاندار محترم تشکر کنم. با همتی که این دوستان انجام دادند و با مساعدت مسئولان باشگاه فولاد خوزستان و مدیرعمل این تیم که زمین را در اختیار قرار دادند فینال جام حذفی در این دوره هم در خوزستان برگزار می‌شود. امیدواریم بازی بسیار خوبی را مشاهده کنیم.

وی افزود: تمامی امکانات لازم برای این بازی در نظر گرفته شده است. پیش بینی‌های لازم را کردیم تا بازی بدون هیچ مشکلی برگزار شود. در اصل برگزار کننده این مسابقه سازمان لیگ است اما ما هم به عنوان مسئولان خوزستان هر کمکی که بتوانیم برای برگزاری بهتر این بازی انجام خواهیم داد.

رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان در مورد اینکه چه تعداد بلیت در این بازی به فروش می‌رسد، تصریح کرد: هنوز در مورد بلیت فروشی به ما چیزی اعلام نشده و با توجه به اینکه سازمان لیگ متولی برگزاری این بازی است آنها در این مورد تصمیم می‌گیرند.

طالقانی در مورد انتقاداتی که به گرمای هوا در اهواز می‌شد، گفت: اهواز در آن زمان گرم است و ما حرفی خلاف آن نمی‌زنیم اما در ساعتی که قرار است بازی برگزار شود شرایط آب و هوایی بهبود پیدا کرده و مشکل خاصی وجود ندارد. در آن مقطع هوا خنک‌تر شده و مشکلی از این بابت نداریم.

وی در پایان گفت: امیدوارم فینال جام حذفی بدون مشکل برگزار شود. بعد از حضور مهدی تاج فرهنگ سازی خوبی صورت گرفت و قرار شد فینال جام حذفی یادواره شهدای دفاع مقدس و آزاد سازی خرمشهر هر سال در ورزشگاه خرمشهر برگزار شود. با توجه به اینکه امسال زمین این ورزشگاه آماده نبود بازی به اهواز منتقل شد. تلاش می‌کنیم این بازی به بهترین شکل و با نظم و انضباط خوب برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)