رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان گفت: زمین ورزشگاه غدیر کیفیت بدی نداشت و توپ در مسیر حرکت خود منحرف نمی‌شد.
 

کاظم طالقانی در گفت‌وگو با  فارس، در مورد اینکه چرا کیفیت زمین غدیر اهواز تا این اندازه بد شده است، گفت:‌الحمدالله بازی از رسانه ملی پخش شد و دیدید که زمین شرایط خوبی داشت و دو تیم بازی خوبی انجام دادند که در نهایت فولاد خوزستان به پیروزی رسید.

وی در مورد اینکه خود اعضای فولاد خوزستان نسبت به این مسئله اعتراض دارند، خاطرنشان کرد: اگر کسی اعتراض دارد این مسئله را به من بگوید. اگر فولاد خوزستان بازی بدی انجام می‌داد یا توپ در پستی، بلندی‌های زمین مسیر حرکتی‌اش تغییر می‌کرد این مسئله قابل قبول بود اما هیچ مشکلی به وجود نیامد.

طالقانی در پاسخ به این سؤال که محمدرضا مهدوی اعلام کرده این زمین به درد کاشت هندوانه می‌خورد، عنوان کرد: اگر این کار مفید باشد هندوانه می‌دهیم تا در این زمین بکارند.

وی در مورد اینکه در برخی از مکان‌های زمین بازیکنان وقتی شوت می‌زدند یا تکل زده می‌شد خاک بلند می‌شد، عنوان کرد: در آنجا خاک نبود بلکه یک نوع چمن ریخته شده بود!

رئیس هیأت‌فوتبال خوزستان در ادامه در پاسخ به این سؤال که مسئولان AFC این نگاه را به زمین ندارند و بدون شک در صورت عدم حل مشکل ورزشگاه اجازه میزبانی به فولاد خوزستان را در آسیا نمی‌دهند گفت: البته برای آسیا باید این مشکلات را برطرف کنیم. زمین برای بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس بد بود اما نسبت به بازی هفته قبل 40درصد بهتر شده بود. مطمئن باشید تا هفته بعد 60درصد زمین بهتر خواهد شد ما به دنبال تأمین نور ورزشگاه تختی هستیم تا چمن ورزشگاه غدیر را درست کنیم. در برخی از جاهای چمن شن ریخته شده بود تا پستی بلندی‌های آن گرفته شود. اگر بتوانیم بازی‌ها را به تختی ببریم چمن غدیر را درست خواهیم کرد. نمی‌توانم بگویم بازی هفته بعد 100درصد در ورزشگاه تختی انجام می‌شود اما 100درصد به دنبال این هستیم که بازی را در غدیر برگزار نکنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا در ورزشگاهی که در منطقه گرمسیر قرار دارد از چمن اروپایی-آفریقایی استفاده شده که به این روز دچار شود اظهار داشت: تازه سه هفته است هیأت فوتبال را تحویل گرفته‌ام و این مسئله ارتباطی به من ندارد، کار ساخت ورزشگاه را اداره مسکن و شهرسازی انجام داده است. اکنون باید اشکالات موجود را برطرف کنیم اگر یک فرصت استراحت به وجود بیاید چمن جدید را به طور کامل آفریقایی می‌کنیم تا اقلیم خوزستان همخوانی داشته باشد.

طالقانی در پایان در مورد شکسته شدن شیشه راهرو منتهی به رختکن در بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان توسط پیام صادقیان و اینکه پرسپولیسی‌ها می‌گویند او این کار را نکرده است، گفت:‌ پس چه کسی شیشه را شکسته است او وقتی پس از اخراج در حال رفتن به رختکن بود با دست محکم به شیشه دو جداره کوبید که یک طرف آن به طور کامل شکست. ما نسبت به این عمل شکایت کردیم دلیلی ندارد بازیکنی که برای فوتبال آمده داور را بزند و شیشه را بشکند. اینها رفتار خوبی نیست انتظار داریم محرومیتی برای صادقیان در نظر بگیرند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)