پرسپولیس نیوز: حمیدرضا طاهرخانی بازیکن تیم امید کشورمان گفت: امکانات اردوی الان ما از اردوی قبل‌ ما بهتر است و در اردوی قبلی همین امکانات را هم نداشتیم

حمیدرضا طاهرخانی درباره شرایط اردوی تیم امید اظهار داشت: خداراشکر شرایط خوب است، البته یکی دو روز است به دلیل بارندگی نتوانستیم تمرین کنیم و چمن شرایط مناسبی نداشت. امروز کرانچار در تمرین حاضر شد و توانستیم تمرینات‌مان را دنبال کنیم. امیدواریم شرایط‌ خوبی برای مسابقات مقدماتی المپیک داشته باشیم.

وی درباره محل اردوی تیم امید که گفته می‌شود امکانات ضعیفی دارد، عنوان کرد: درست است ولی امکانات اردوی جدید ما از اردوی قبل‌ ما بهتر است و در اردوی قبلی همین امکانات را هم نداشتیم. امیدوارم شرایطی فراهم شود و برنامه‌ریزی داشته باشیم تا بچه‌ها سرما نخورند. تا دیروز با لباس آستین کوتاه تمرین می‌کردیم ولی امروز یک دست لباس آستین‌بلند به ما دادند.

بازیکن تیم امید کشورمان درباره نایب‌قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خداراشکر توانستیم به فینال رفتیم ولی شرمنده مردم شدیم. امیدوارم بتوانیم سال بعد یا سال‌های بعد قهرمان آسیا شویم. الان هم ۲۸ آبان با پیکان بازی داریم. امیدوارم با صلاحدید کرانچار بتوانم به تمرینات تیم برگردم و برای پرسپولیس بازی کنم.

طاهرخانی در پاسخ به این سوال که آیا دوست داشت در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کند، گفت: هر بازیکنی دوست دارد که در فینال بازی کند و صلاح برانکو نبود که بازی کنم. من هم دوست داشتم که بازی کنم و از روی نیمکت هم به تیم روحیه می‌دادم. در فینال هم اتفاق بدی که افتاد مصدومیت محمد انصاری بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)