بازیکن سابق پرسپولیس گفت: یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس که سال‌هاست در این باشگاه است به من گفت برو هر کاری می‌توانی انجام بده، ما پول تو را نمی‌دهیم.

حمیدرضا طاهرخانی در ارتباط با شکایت خود از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اگر همان روز اول که از پرسپولیس جدا شدم شکایت می‌کردم، هواداران این تیم حق داشتند از من ناراحت شوند، اما کسانی که از شکایتم ناراحت شده‌اند، اگر هزار تومان هم از کسی طلبکار باشند، از آن نمی‌گذرند.

وی ادامه داد: من بیشتر از یک سال صبر کردم، اما هیچ خبری نشد. درست نیست به خاطر صد میلیون تومان، طلب من را ندهند.

بازیکن سابق پرسپولیس تصریح کرد: کسی که سال‌ها است در باشگاه حضور دارد به من می‌گوید برو هر کاری می‌توانی انجام بده، ما پول تو را نمی‌دهیم البته منظورم حسین خبیری نیست. اتفاقا او وقتی مشکلات مالی من را دید، مبلغی به من قرض داد که باید از او تشکر کنم. وقتی شکایت کردم چند بازیکن که در ابتدای فصل از پرسپولیس جدا شده بودند با من تماس گرفتند و ما گفتند که ما هم قصد شکایت داریم.

طاهرخانی در پایان در خصوص درخواست خود از مسئولان باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: به من گفته‌اند حتی پاداش آسیایی هم به تو تعلق نمی‌گیرد. من مشکلات مالی زیادی دارم و امیدوارم مسئولان باشگاه پرسپولیس متوجه این موضوع باشند که باید حق و حقوق ما را بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)