پرسپولیس نیوز :مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بحث میزبانی در دبی بحث جدیدی نیست و این بار به دلیل قول‌هایی که به ما داده شده در تلاش هستیم از الهلال در این شهر میزبانی کنیم.

علی اکبر طاهری  در خصوص درخواست این باشگاه برای تغییر محل میزبانی از الهلال عربستان از مسقط عمان به دوبی امارات گفت: من تازه به تهران رسیدم و قرار بود نامه درخواست ما به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود باید ابتدا به باشگاه بروم و این موضوع را پیگیری کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چه شد که تصمیم گرفتید محل میزبانی را تغییر دهید، تصریح کرد: این بحث برای الان نیست و ما از قبل این بحث را داشتیم اما متأسفانه آن زمان همکاری‌های لازم با ما صورت نگرفت حتی به ما زمین مسابقه هم ندادند و در چند باری که به دوبی رفتیم تا اردو برگزار کنیم مسابقاتمان را در باشگاه ایرانیان برگزار کردیم برگزار کردیم اما این بار شرایط فرق می‌کند چرا که قول‌هایی به ما در این‌باره داده شد و اگر نتوانیم به صورت قطعی میزبانی را به دبی ببریم در همان مسقط عمان از الهلال پذیرایی می‌کنیم. این موضوع نیاز به هماهنگی‌هایی در داخل و خارج از کشور دارد و ما هم علاقه داریم که بازی به دوبی منتقل شود چرا که ایرانی‌ها در این منطقه بیشتر هستند و می‌توانند حمایت بیشتری از ما انجام دهند. باید بگویم که بحث میزبانی در دبی را از سال گذشته آغاز کردیم که آن زمان به نتیجه نرسیدیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص اینکه شب گذشته در استادیوم محمد بن زاید ابوظبی برخورد نسبتاً خوبی با او نشد و چندین بار محل استقرارش تغییر کرد، افزود: چند بار به ما گفتند که محل استقرار ما مورد تائید ما نیست و ما را جابه‌جا کردند و این موضوع برازنده ما نبود.

طاهری درباره دیدار پرسپولیس مقابل الهلال و اینکه چه برنامه‌هایی برای این بازی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: فعلاً بازی با الاهلی تمام شده است و برنامه‌های تکنیکی و تاکتیکی طبق برنامه کادر فنی پیش می‌رود و کارها هماهنگ است. یکسری برنامه‌ریزی خاص هم وجود دارد که در زمان خودش انجام می‌دهیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس و الهلال عربستان در زمانی باید بازی کنند که اردوی تیم ملی در روسیه هماهنگ شده و آیا هماهنگی‌های لازم برای اینکه این دو تیم دچار چالش نشوند انجام شده یا خیر، افزود: قطعاً باید هماهنگی‌هایی صورت بگیرد، بازی رفت مقابل الهلال ۴ مهر و بازی برگشت ۲۵ مهر است که این تاریخ از قبل قطعی شده و امکان تغییر در آن نیست و قطعاً سایر برنامه‌ها باید با این برنامه هماهنگ شود. برنامه‌های لیگ باید با برنامه‌های ما هماهنگ شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص اینکه عنوان شده بود هواداران این باشگاه برای بازی با پیکان بلیت نخرند و باشگاه چه برنامه‌هایی برای فروش بلیت به تماشاگران دارد، گفت: متأسفانه همکاری‌های لازم در این خصوص صورت نگرفت با اینکه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تأکید دارد که بلیت فروشی به باشگاه‌ها واگذار شود و حتی جلساتی هم در این خصوص انجام شده اما یکسری کارها هنوز انجام نشده است. شرکتی که بلیت فروشی می‌کرد دچار مشکلاتی بود که قرار شد کارش متوقف شود و برای همین ما اعلام کردیم هواداران بلیت نخرند تا دچار ابهام و سردرگمی نشوند چرا که قرار است ما خودمان بلیت‌فروشی را انجام دهیم اما ریز انجام این کار هنوز مشخص نیست و اولویت کار من این است که این مسئله هرچه زودتر حل شود.

طاهری در مورد اینکه مدیران باشگاه‌های لیگ برتری عنوان کردند تا هفته ششم اجازه می‌دهند حق پخش پرداخت شود و اگر این اتفاق رخ ندهد در هفته ششم به دوربین‌های تلویزیونی اجازه نخواهند داد وارد ورزشگاه‌ها شوند، گفت: این موضوع در دستور کار ما قرار دارد اما در حیطه اختیارات سازمان لیگ است. آنها خودشان این موضوع را پیگیری می‌کنند و در این زمینه باید از آنها بپرسید. این موضوعی است که خود مسئولان سازمان لیگ آن را پیگیری می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)