پرسپولیس نیوز :  اعضای جدید تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس رسماً اعلام شدند.

مهدی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص جلسه شب گذشته اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در جلسه شب گذشته که با حضور اعضای هیات مدیره به جز زادمهر برگزار شد، جعفر کاشانی به عنوان رئیس جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب شد و اعضای هیئت مدیره نیز به مدیرعاملی حمیدرضا سیاسی رأی دادند. همچنین طاهری به عنوان نایب رئیس هیئت انتحاب شد.

وی ادامه داد: من به عنوان سخنگوی باشگاه پرسپولیس به کارم ادامه خواهم داد و همچنین قرار شد مدیریت باشگاه در خصوص بهروز منتقمی و اینکه ایشان در چه سمتی در باشگاه به کارش ادامه دهد تصمیم‌گیری کند.

 

وی در خصوص حضور منتقمی در باشگاه نیز گفت: با توجه به تجربیات آقای منتقمی تصمیم بر این است که او در باشگاه بماند. قرار شد مدیریت باشگاه در خصوص بهروز منتقمی و اینکه ایشان در چه سمتی در باشگاه به کارش ادامه دهد تصمیم‌گیری کند.

خواجه وند در پاسخ به این سوال که چرا جلسه هیات مدیره پرسپولیس مخفیانه برگزار شد، اظهار داشت: بحث مخفیانه نیست و باید تصمیمی گرفته می شد و قرار هم بر این بود که صبح همه اخبار رسانه ای شود!

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که جلسه شب گذشته پرسپولیس در چه محلی برگزار شد خاطرنشان کرد: من در جلسه حضور نداشتم و فقط از من خواسته شد امروز صبح خروجی جلسه را اعلام کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)