پرسپولیس نیوز: شرکت توسعه و تجهیز با استفاده از ظرفیت طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان در بازی سپاهان و پرسپولیس مخالفت کرد.

بعد از بازی سپاهان اصفهان با پدیده در لیگ برتر  و استقبال تماشاگران سپاهان با حضور در ورزشگاه نقش جهان بود که مسئولان این تیم اصفهانی به این فکر افتادند برای بازی حساس با پرسپولیس، از ظرفیت طبقه دوم این ورزشگاه هم استفاده کنند.

مشکل اصلی در طبقه دوم ورزشگاه، باقی ماندن بخش ۱۰ درصدی برای مقاوم سازی این طبقه است که هنوز کامل نشده است. با این حال مدیران باشگاه سپاهان در نامه ای به مسئولان شرکت توسعه و تجهیز درخواست کردند به جز این بخش ۱۰ درصدی، اجازه استفاده از سایر بخش های طبقه دوم را به سپاهان بدهند.

بعد از این درخواست، شرکت توسعه کارشناسان خود را به اصفهان فرستاد و بعد از بررسی ظرفیت های ورزشگاه و بخش باقیمانده برای مقاوم سازی، مجوز استفاده از طبقه دوم برای بازی حساس پرسپولیس و سپاهان صادر نشد.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان با اعلام این خبر، گفت: کارشناسان شرکت توسعه اعلام کردند بهتر است از طبقه دوم استفاده نشود تا ۱۰ درصد باقیمانده هم تکمیل شود.

به این ترتیب حداکثر ظرفیت ورزشگاه نقش جهان برای بازی سپاهان و پرسپولیس که یکشنبه هفته آینده برگزار می شود، ۳۸ هزار تماشاگری است که می توانند در طبقه اول مستقر شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)