پرسپولیس نیوز :  دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران به دیدار ملی پوشان آمد و دقایقی با آنها صحبت کرد.

دکتر ظریف در ابتدا ضمن ابراز خرسندی از حضور در اردوی تیم ملی گفت: از صبح امروز جلسات فشرده ای را با خانم اشتون داشتیم و به محض پایان اين نشست به محل اردوی تیم ملی آمدم تا با شما دیدار کنم.

وزیر امور خارجه در ادامه افزود: پیگیر فعالیتهای شما برای حضور در جام جهانی هستم و هفته گذشته نیز نشستی مشترک با  مسئولین ریاست جمهوری و وزرات ورزش و جوانان برگزار کردیم و تصمیمات خوبی هم در اين جلسه گرفته شد و قرار شد بهترین حمایت را از تیم ملی ایران انجام دهیم و شخص آقای رئیس جمهور منتظر هستند تا زمانی که شما به ایران بازگشتید و پیش از اينکه دوباره به سمت مسابقات جام جهانی بروید، در مدت زمان کوتاه حضورتان در تهران شما را دیدار کنند و اشان شخصا برای شما آرزوی موفقیت داشتند و از من خواستند که به شما اعلام کنم که دولت تمام تلاشش را برای حمایت از شما انجام خواهد داد.
دکتر ظریف اينگونه ادامه داد: شما جوانان افتخار آفرین ایران هستید و تاکنون از همه جهات و مخصوصا به جهت اخلاق و همبستگی تان برای ایران افتخار افرین بوده اید و قطعا در ادامه کار هم همینطور خواهید بود و این مایه افتخار ماست که شما به مسابقات جام جهانی راه پيدا کرده اید و قدر تمام تلاشها و زحماتی را که می کشید، همه مردم ایران به خوبی می دانند. من به خوبی از میزان علاقه مردم ایران به شما آگاهم و همه آحاد ملت عزیز ایران شما را دوست دارند و می خواهند موفقیت و افتخارآفرینی شما را ببینند و من امیدوارم با همين شور و نشاطی که دارید به مسابقات بروید و به همين صورت هم از مسابقات بازگرديد.
وی در ادامه بیان کرد: من از فرصت استفاده می کنم و میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر را که تازه پشت سر گذاشتیم به شما تبریک می گویم. بسیاری از شما پدر هستید و در کنار فرزندان خود نیستید و در اردوی تيم ملی حضور دارید، من اين روز عزیز را به شما تبریک می گويم و امیدوارم زمانی که از مسابقات به ايران باز میگردید بچه های شما و همه مردم ایران شاد و خوشحال باشند
دکتر ظریف در ادامه افزود: ما هم در وزرات امور خارجه با توجه به مسئولیتی که داریم تمام تلاشمان را برای حمایت از همه تماشاگرانی که برای تشویق شما به برزیل می آيندانجام خواهیم داد. برنامه ریزی خوبی کرده ایم تا مشکل خاصی نداشته باشند تا همه آنها با خیال راحت به استادیوم ها بیایند و شما را تشویق کنند. امیدوارم در مسابقاتی که پیش رو دارید با موفقیت ظاهر شويد و با دست پر به ايران بازگردید. ما به حضور شما افتخار می کنيم و من مطمئن هستم با موفقیت به ایران باز خواهيد گشت.
یک بار دیگر از شما که وقت تان را به ما دادید تشکر می کنم. همه اعضای هیات ما می خواستند به اردوی تيم ملی بیایند اما مذاکرات ادامه دارد و من بعد از جلسه سه ساعته با خانم اشتونف ادامه مذاکرات را به همکاران خود واگذار کردم و حالا زمان فعاليت این عزیزان است و من در زمانی که بعد از ظهر امروز داشتم به دیدار شما آمدم.

 

کی روش: دیدار شما مسئولیت ما را دو چندان می کند

همچنین  سرمربی تیم ملی پس از صحبتهای سرپرست تیم ملی دقایقی برای هیات همراه وزارت امور خارجه صحبت کرد.

سرمربی تيم ملی در ابتدا گفت: از حضور شما در اردوی تيم ملی تشکر و قدردانی می کنم. حضور شما موجب دلگرمی و شور و اشتیاق ما می شود و مسئوليت ما را دو چندان می کند.
وی در ادامه افزود: در سه سال گذشته حضورم در تیم ملی ايران انگيزه و تعهد بازیکنان و کلیه کادر تیم ملی فوق العااده بوده و مطمئنا تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با حضوری پرقدرت در جام جهانی برزیل باعث افزايش حس غرور برای ملت ايران شویم و در پایان باز هم از حضور شما تشکر می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)