پرسپولیس نیوز : کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: هم مراکش،هم پرتغال و هم اسپانیا حریفان بزرگی هستند که باید با همه توان به مصاف آنها برویم.

احمدرضا عابدزاده، درباره دیدارهای تدارکاتی تیم ملی پیش از برگزاری جام جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، عنوان کرد: برای حضور در یک تورنمنت بزرگ،هر چقدر بازی تدارکاتی بیشتر باشد طبعا بهتر است. اینکه تعداد بازی های ملی نسبت به رقبایش بیشتر بوده اتفاق خوبی است که رقم خورده است.انجام ۱۰ مسابقه قطعا به کادر فنی کمک می کند که بتواند به نقاط ضعف و قوت تیم اشراف بیشتری پیدا کند.
وی ادامه داد:علاوه بر این،اردوی ترکیه و روسیه هم در وضعیت بسیار خوب و با شرایط ایده آلی برگزار شد.الان شنیده ام که تیم ملی با پرواز اختصاصی راهی روسیه شده است،موضوعی که در زمان بازی ما یک رویا بود.
عابدزاده، افزود: امیدوارم تیم ملی در جام جهانی نتایج آبرومندانه ای بگیرد.تیم ملی را همه ایرانیان در سرتاسر جهان دوست می دارند و خبر دارم که هموطنان زیادی برای تماشای دیدارهای تیم ملی راهی روسیه می شوند.امیدوارم همه ما از روسیه خبرهای خوبی بشنویم.
کاپیتان پیشین تیم ملی درباره اینکه به نظرش کدام حریف برای ایران در جام جهانی سخت تر خواهد بود، گفت:بدون شک هر سه بازی برای ما مهم است.هم مراکش،هم پرتغال و هم اسپانیا حریفان بزرگی هستند که باید با همه توان به مصاف آنها برویم.
وی درباره اینکه خودش در جام جهانی طرفدار چه تیمی بوده است، عنوان کرد: من اول از همه ایران و تیم ملی کشورم را دوست می دارم.در درجه دوم به تیم ملی آلمان که به مانشافت مشهور است علاقمندم.
عابدزاده در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد فدراسیون فوتبال در این مدت بسیار خوب بوده است.علاوه بر نتایج موفق تیم های ملی در رده های مختلف آقایان و بانوان،از بعد پشتیبانی هم اتفاقات خوبی رخ داده است.من در زمان حضور اینفانتینو در ایران در مرکز ملی فوتبال حضور یافتم و امکانات کم نظیری را در کمپ فوتبال را دیدم.کاش ۲۰ سال پیش چنین امکاناتی در فوتبال ما درست می شد ولی خوشحالم که آقای تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال،چراغ اول را روشن کرد.امیدوارم در نهایت فوتبال ما در روزی نه چندان دور به استاندارهای جهانی هم برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)