آقای استیلی با چه برنامه ای می خواستی مجیدی را مهار کنی؟ / مطمئن باشید آقای موقتی از پرسپولیس نمی رود

مرجع خبری پرسپولیس :  دروازه بان افسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز انتقاد از شرایط این تیم گفت: از بد زمانه است که این بازیکنان در پرسپولیس پول های میلیونی می گیرند، اگر مربی پرسپولیس بودم چند نفرشان را کتک می زدم!

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ احمدرضا عابدزاده که جمعه شب بعد از گل دوم استقلال با عصبانیت ورزشگاه آزادی را ترک کرده بود، در گفت و گو با خبرورزشی به شرایط این تیم شدیدا انتقاد کرد. صحبت های عابدزاده را با هم می خوانیم:

 

* هواداران دیروز تا ظهر جلوی مغازه می آمدند و اشک می ریختند من هم طاقت اشک هواداران را ندارم به همین دلیل مغازه را تعطیل کردم. عضو کادرفنی پرسپولیس نیستم وگرنه چند بازیکن را کتک می زدم تا بفهمند اشک هوادار را در آوردن یعنی چی!


* تا همین پارسال که کریم باقری در پرسپولیس بود شرایط فرق می کرد چون غیرت داشت و دیگران هم که او را می دیدند مجبور بودند با غیرت بازی کنند. بروید ببنید نسل های قبل چطور بازی می کردند.


* در هیچ دربی ندیده بودم پرسپولیس انقدر ضعیف بازی کند. خیلی خوب بازی کردند که تمریناتشان هم تعطیل شد تا بروند خانه استراحت کنند؟


* حتما دیروز نشستند پای تلویزیون استراحت کردند و فیلم های هالیوودی تماشا کردند. حالا اگر وقت داشتید می رفتید سعادت آباد و ایران زمین می دید خیلی هایشان سقف های ماشین های چند صد میلیونی را کنار زدند و مشغول چرخیدن هستند!


* حیف از دو تا اسکناس 100 تومانی که دست این ها بدهند! از بد زمانه است که اینطور بازیکن ها در پرسپولیس 400 – 500 میلیون تومان پول می گیرند. این ها باید 500 میلیون هم بدهند تا اسم پرسپولیس بالای سرشان باشد و بگویند ما بازیکن پرسپولیس هستیم! بروند خودشان را درست کنند بجای اینکه در فیلم های هالیوود دنبال مد لباس بگردند!


* می گفتند تمرینات عابدزاده سنگین است. بروید وضعیت گلرهای پرسپولیس را در زمان من با حالا مقایسه کنید. آن موقع جوان تر هم بودند. گلرهای پرسپولیس انقدر سنگین هستند که نمی توانند رفلکس نشان دهند. تمرین و مسابقه مثل میدان جنگ است، برای من باختن در دربی یعنی مردن اما این ها اشک هوادار را در می آورند و عین خیالشان نیست!


* این ها یا خودشان خوب تمرین می کنند یا کسی بالا سرشان است که بلد نیست این ها را تمرین بدهد.


* همین آقای حقیقی که از یک انتقاد خیابانی دلخور شده بود و مدام مصاحبه می کرد بهتر است برود تمرین کند تا خودش را اصلاح کند! مگر زمانی که من بازی می کردم کم دشمن داشتم؟ انقدر در زمین مسابقه خوب عمل می کردم و بهترین نمایش را داشتم که کسی جرات نمی کرد انتقاد کند.


* این آقای شکوری دو برابر خسرو حیدری قد و هیکل دارد اما تا با او برخورد می کرد نقش بر زمین می شد! حمید استیلی که گفته بود می خواهد مجیدی را مهار کند با چه برنامه ای می خواست جلوی مجیدی را بگیرد؟


* حتی قبل از بازی بلد نبودند خودشان را گرم کنند. رفتند مربی خارجی آورده اند که در سطح محلات هم نیست!


* نوری وقتی چهره رحمتی را دیده بود معلوم بود که پنالتی گل نمی شود. توپ را می دادند به زارع که بزند توی گل ، نوری که معلوم بود نمی تواند توپ را گل کند!


* دو سال پیش به دایی گفتم این آقای موقت اهل رفاقت نیست ، پرسپولیس را نابود می کند. به استیلی هم گفتم. حالا بعد از دو سال به حرف من رسیدند. دو سال پیش طوری با من برخورد می کردند انگار اسرائیلی هستم!


* مطمئن باشید آقای موقت از پرسپولیس نخواهد رفت. هرجا که نیاز به تغییر باشد تغییری نمی شود! این آقا همه جا رابطه دارد و نشان داده حریف همه می شود پس دنبال تغییرات در پرسپولیس نباشید!


* چه کسی جواب اشک میلیون ها پرسپولیسی را می دهد؟ هزاران نفر از راه های دور و نزدیک آمدند تهران که این بازی را ببینند؟ تیمی که باید مدعی قهرمانی باشد در رتبه 15 است!

 

هفت هفته از لیگ گذشته که شش امتیازحاصل کار پرسپولیس بود و این نتایج دور از انتظار ،جای تأسف دارد متأسفم که این نتایج و عملکرد ضعیف فقط عذرخواهی آقایان را به همراه دارد این عذرخواهی آنها نه تنها دردی دوا نمی کند بلکه باعث نگرانی هواداران می شود و توصیه می کنم به جای هر هفته عذرخواهی یک بار برای همیشه عذرخواهی کنید و بروید.

آنها فقط می خواهند بمانند و توجهی ندارند که با ماندن آن ها دل هواداران میلیونی پرسپولیس می شکند .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)