پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، بازیکنان این تیم برای شاد کردن دل مردم هم‌قسم شده‌اند.

امیر عابدزاده در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خدا را شکر تا الان اردوی خیلی خوبی بوده است و همه آماده‌ و هم‌قسم هستیم که دل مردم را شاد کنیم.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است بتواند به‌عنوان دروازه‌بان اصلی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ در چارچوب دروازه تیم ملی بایستد، گفت: همه بچه‌ها الان تمرکزشان را روی موفقیت تیم ملی گذاشته‌اند و الان بحث نفر نیست و مطمئن باشید هر کدام از بچه‌ها درون دروازه حضور داشته باشند، برای موفقیت تیم ملی و دو دروازه‌بان دیگر تلاش خواهد کرد. چیزی که کی‌روش از نظر ذهنی به ما انتقال داده این است که ما به لحاظ ذهنی هم‌قسم شده‌ایم تا به موفقیت برسیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال در واکنش به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه برخی افراد اعتقاد دارند او می‌تواند به‌عنوان دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در جام جهانی حضور داشته باشد و خودش چقدر به این موضوع امیدوار است، گفت: من تمام تفکرم این است که ایران موفق باشد و مطمئناً همه بچه‌ها تلاش می‌کنند تا در ترکیب اصلی قرار بگیرند. من هم تمام تمرکزم روی این است که بتوانم درون دروازه بایستم و صبح و شب و چه در تمرین و چه بیرون از آن به این مسئله فکر می‌کنم. واقعاً دوست دارم به تیم ملی کمک کنم.

«حضور من و دیگر بازیکنان در زمین با صلاحدید کی‌روش است»، عابدزاده با بیان این جمله تصریح کرد: کی‌روش همیشه بهترین تصمیم را گرفته است. ما هم همیشه به تصمیم او اعتقاد داشته‌ایم و می‌دانیم بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)