دوشنبه 23 دی  21:19:55

مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پيشكسوتان پرسپوليس مراقب حرف‌زدن‌ خود باشند تا مجبور نشوم برخي حقايق را افشا كنم!

احمدرضا عابدزاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: دوست نداشتم صحبت كنم اما اخيرا صحبت هايي شنيده‌ام كه خونم را به جوش آورده است.
وي درباره برخي صحبت‌ها از طرف پيشكسوتان پرسپوليس گفت: من و پيرواني پارسال در تمام بازي‌هاي پرسپوليس در آزادي بوديم و يك كلام مصاحبه نكرديم. از نزديك شاهد برد و باخت‌‌ها بوديم، اما در حال حاضر بعضي‌ از نارفيق‌ها كه متاسفانه پيشكسوت پرسپوليس هم هستند در رسانه ها دسيسه مي‌كنند و همبازي خود را زير سئوال مي‌برند.
اين مربي افزود: آنها دنبال جايگزين براي پيرواني مي‌گردند. سئوال من اين است؛ چرا در تيم‌هاي ديگر كه بدون مربي است به آنها جا نمي‌دهند. آيا اين سئوال را از خود پرسيده‌اند كه چرا تا امروز بيكارند؟
عابدزاده ادامه داد: ‌مربيان بيكار قصد تخريب پرسپوليس و پيرواني را دارند. به آنها مي‌گويم اگر مي‌خواهند دهان من را در خصوص دانسته‌هايي كه دارم باز نكنند مراقب حرف‌زدشان باشند.
وي خاطرنشان كرد: آقايان كار را به جايي كشاندند كه خجالت مي‌كشم بگويم با برخي از آنها همبازي بودم.

يكي از همين آقايان كه گفته است پرسپوليس را با 10 امتياز اختلاف قهرمان مي‌كنم سر تراكتورسازي تبريز و هماي تهران با آن همه امكانات چه آورد؟ مگر نه اينكه اين دو تيم را به زمين كوبيد؟ اين آقا حالا بيكار شده و عليه ما كينه توزي مي‌كند.
عابدزاده افزود: در دو بازي گذشته عملكرد بدي داشتيم و نتيجه‌اش دو باخت بد بود. با تمرينات خوب به فكر اين هستيم يك پيروزي دلچسب برابر فولاد كسب كرده و دل هواداران را شاد كنيم.
اين مربي درباره تغيير و تحول در مديريت باشگاه‌ پرسپوليس گفت: اين موضوع به من ربطي ندارد. اعضاي هيئت مديره بايد پاسخگو باشند كه چرا تغييرات انجام شد. من وظيفه‌ام خدمت در حوزه فني است.
وي تاكيد كرد: مشكلات هيئت مديره را نمي‌توان به عملكرد ضعيف بازيكنان و بي‌انگيزه بودن‌ آنها ربط نداد ولي حالا خوشبختانه بچه‌ها پول خود را گرفته‌اند و بهانه‌اي ندارند. از آنها پيروزي مقابل فولاد را خواسته‌ايم.
عابدزاده درباره بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا گفت:‌ تيمي كه بخواهد قهرمان شود نبايد به باخت فكر كند. در خانه بايد امتيازها را جمع كنيم و در خارج از خانه نيز امتياز از دست ندهيم و حتما تيم اول گروه باشيم.
وي عنوان كرد: در مرحله بعدي فرقي ندارد كه با استقلال يا الهلال عربستان و يا با نماينده ژاپن بازي كنيم. تيمي كه مي خواهد قهرمان شود بايد هر حريفي را از پيش بردارد.
مربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص احتمال در تغييرات در كادر فني گفت: من با افشين پيرواني آمدم و با او مي‌روم. تا روزي كه هستم به پرسپوليس خدمت مي‌كنم.
عابدزاده خاطرنشان كرد: با غيرت بازيكنان تلاش دوبرابر مطمئن هستم به حقمان مي‌رسيم. هواداران، پيرواني و پرسپوليس را تنها نگذارند چون او عاشق اين تيم است. از هيئت مديره پرسپوليس هم سپاسگزارم كه به اين كادر فني اعتماد كرده. آنها مطمئن باشند جواب خود را خواهند گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)