مرجع خبری پرسپولیس : ديران فوتبالي فدراسيون فوتبال در كارشان موفق‌تر از ساير اعضا بوده‌اند.


امير عابديني، مديرعامل باشگاه داماش گيلان با بيان اين‌كه عملكرد فدراسيون را بايد در بخش‌هاي مختلف بررسي كرد، مي‌گويد:« به عقيده من در بخش‌هايي كه مديران فوتبالي حضور داشته‌اند، فدراسيون خوب عمل كرده است.

 

به عنوان نمونه سازمان‌ ليگ آزادگان و ليگ برتر و كميته بين‌الملل عملكرد خوبي داشتند. كميته داوران با تمام حرف و حديث‌هاي پيرامونش خوب كار كرده و از زمان حضور حسين عسگري وضعيت بهتر هم شده است.

 

فدراسيون فوتبال در سازماندهي فعاليت‌هاي برون مرزي، تيم‌هاي ملي و كرسي‌هاي كنفدراسيون فوتبال آسيا عملكرد خوبي داشته است. در واقع بايد گفت بخش‌هايي نمره كمتري از سوي كارشناسان مي‌گيرند كه نقش رييس فدراسيون در آن جا پررنگ‌تر است. جايي مردم و كارشناسان نخبه بي‌محابا به نقدش مي‌پردازند كه جنبه عمومي دارد، مثلا مورد حذف تيم اميد بالاخره معلوم نشد مقصر كيست.»


رييس اسبق فدراسيون فوتبال با وجود احترام به كفاشيان بر ضعف او تاكيد كرده و در مورد دلايل عدم استعفاي وي مي‌گويد:«من پيش از اين از اعضاي هيات رييسه فدراسيون پرسيدم كه چرا از اختيارات خود براي بركناري كفاشيان استفاده نمي‌كنند كه در پاسخ من عزيزمحمدي، بهروان و تاج گفتند استعفاي كفاشيان اوضاع را بهتر نمي‌كند. آنها گفتند به اين دليل كه بيشتر آراي مجمع در اختيار غير فوتبالي‌ها است معلوم نيست چه كسي جاي كفاشيان را خواهد گرفت. پاسخ اين سه نفر مرا قانع كرد. شايد برخي دوستان من نمي‌توانستند به اين صراحت درباره مسايل صحبت كنند اما اين صحبت‌ها از حمايت اعضاي هيات رييسه از كفاشيان حكايت مي‌كند. من مي‌گويم اگر اعضاي هيات رييسه مي‌خواستند كفاشيان استعفا دهد راهكار و اختيار قانوني‌اش را داشتند كه او را بركنار كنند.»


مديرعامل داماش معتقد است كه كار فوق‌العاده‌اي در بستن اين تيم انجام نشده است:«تيمي كه بسته‌ايم بد نيست و ما را به آينده اميدوار مي‌كند. در تيم ما بازيكنان با تجربه و جوان در كنار هم هستند، مطمئن باشيد داماش به كمتر تيمي ساده مي‌بازد، مگر اين كه تيمي بزرگ در برابر ما قرار بگيرد.»


عابديني در پايان درباره سرنوشت تيم واليبال داماش هم گفت:«من تصميم خودم را براي انحلال تيم گرفته‌ام. البته آقاي داورزني به من گفت تا بازگشتش از برزيل صبر كنم كه من صبر مي‌كنم اما تصميم تا اين لحظه قطعي است. پس از بازگشت داورزني مسايل را با او در ميان مي‌گذارم تا شايد گره كار به دست او باز شود وگرنه تصميم همان است كه اكنون گرفته‌ام.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)