چهارشنبه 16 بهمن (11:14)

مرجع خبری پرسپولیس : باغي به من نموده، ايوان زمن گرفته! 

حتي اگر دل خوشي از امير عابديني نداشته باشيم، در مقاسه با مديران فعلي پرسپوليس بايد به او راي داد. مديري كه در زمستان شكست بار سال 1372 كه پرسپوليس بدون علي پروين و با مربيگري تيم سه نفره حميد درخشان، محمد پنجعلي و ناصرمحمدخاني در رقابت‌هاي ليگ حاضر شد به‌عنوان نفر اول اجرايي اختيار كار را در دست گرفت و در دو سال يكي از بهترين پرسپوليس‌هاي تاريخ را ساخت. تيمي كه در فصل 76-75 در نيم‌فصل قهرماني خود را قطعي كرده بود و ستاره‌هايي مثل علي دايي، كريم باقري، رضا شاهرودي، مهرداد ميناوند و … را به اروپا فرستاد. اگر از قيقاج‌هاي عابديني كه در طول دهه گذشته عليه او عمل كردند، بگذريم، بايد تيم او و حسين محلوجي را به‌عنوان اداره كنندگان خصوص تيمي كه مدعي اول همه رقابت‌ها بودند ستود. عابديني كه بازيكن سابق تيم نوجوانان است، حالا با داماش به ليگ‌برتر فوتبال برگشته. اما هيچ‌كس نمي‌تواند او را در موقعيتي غير از مديريت پرسپوليس تصور كند؛حتي خودش كه نزديك به 8 ميليارد بابت خريد امتياز پگاه هزينه كرده است.

به همين دليل است كه جناب آقاي مدير، هر روز مشغول اظهارنظر درباره مديريت پرسپوليس است، درحالي كه شايد اداره داماش نمونه‌اي بارز از سوء‌مديريت به‌نظر برسد! به هرحال اين مقدمه‌اي بود براي رسيدن به اين نقطه كه سرنوشت دوباره عابديني و پرسپوليس را در يك جاده انداخته. گرچه اين دو امروز با سرعت در جهت‌هاي مخالف حركت مي‌كنند و تصادفي مهيب انتظار دوطرف را مي‌كشد… واي كه آقاي مهندس چقدر دوست دارد از زمين گلي رشت، براي رئيس و روسايي كه سال‌ها او را ناديده گرفته‌اند پيغام بفرستد. چقدر دوست دارد نتيجه اين تصادف، اثبات حقانيتي باشد كه مثل خوره، سال‌ها به روح وي افتاده…
البته شايد جو اينقدر هم كه ما تصور مي‌كنيم مثبت و منفي نباشد؛به هرحال گرچه پاي عباس انصاري‌فرد وسط است و نياز مبرم داماش به اين سه امتياز، اما يك طرف قضيه هم عشقي سوزاننده وجود دارد كه امان از وقتي كه عود كند؛ حاجي، هنوز قرمزته؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)