جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد و در این جلسه اعضا به قطع همکاری این فدراسیون با امیر عابدینی در کمیته بازاریابی و اقتصادی رأی دادند.
 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، صبح امروز (دوشنبه) نشست هیئت رئیسه فدراسیون برگزار شد. عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره این نشست گفت: جلسه هیئت رئیسه با حضور اعضا برگزار شد و در خصوص مسائل اقتصادی، بازرایابی و برنامه‌های مختلف این کمیته به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی ادامه داد: ابتدا به بررسی قراردادهای شرکت فناپ پرداخته و مواردی که در رابطه با موضوعات مختلف با این شرکت وجود داشت را بررسی کردیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به اینکه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از عملکرد کمیته بازاریابی و اقتصادی رضایت نداشت و در جلسه دو ماه گذشته عدم رضایت خود را به اطلاع ریاست فدراسیون رساند که بنا شد رئیس فدراسیون اقداماتی را انجام دهند. ضمن اینکه امیر عابدینی مدت یک ماه است که در این کمیته فعالیت نمی‌کند و خارج از کشور به سر می برد، خواهان تغییر روند و وضعیت این کمیته به منظور توسعه و تقویت هر چه بیشتر شدیم.

طالقانی گفت: بر همین اساس هیئت رئیسه تصمیم گرفت تا به همکاری با وی خاتمه داده و مقرر شد هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در قالب یک توافقنامه تبلیغات محیطی و حق پخش را با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، عمل کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)