مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: تا یک هفته دیگر صبوری کنید، اخبار خوبی برای همه دارم.

امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار اوج، درباره اظهارات شهرام قویدل مالک این باشگاه علیه خودش عنوان کرد: آقای قویدل خوش گفته قبلا با رویانیان کار می کرده و من هم گفته ام از آستین رویانیان بیرون آمده است. خودش هم گفته مرا تایید کرده است. دوست ندارم جوابی به قویدل بدهم چون او عددی نیست که جوابش را بدهم. ایشان یکماه در رشت علیه من جوسازی کرد نتیجه اش چه شد؟

وی ادامه داد: من از راه قانون تکلیفم را با او مشخص می کنم. حرف برای گفتن بسیار است اما می خواهم حرفهایم را در راه قانونی عمل کردن بزنم. چون خود قویدل این را می خواهد.

مدیرعامل داماش درباره رویانیان افزود: متاسفانه رویانیان ارتباطات خوبی با رسانه ها دارد و رسانه ها رویانیان را بیشتر از من دوست دارند و صحبت های او را با تیتر درشت تری منعکس کردند. باز هم ایرادی ندارد چون مردم مرا بیشتر دوست دارند و صحبت های مرا بیشتر می خوانند. آقای رویانیان در این مدت هرچه توانست فحاشی و توهین کرد اما من در کمال احترام جوابش را دادم. او می خواهد همه در اختیارش باشند چون سردار است و فکر می کند همه چیز برای او است.

عابدینی در خاتمه گفت: صبوری کنید تا یک هفته دیگر اخبار خوبی برای همه دارم. فعلا تحمل می کنم اما ظرف روزهای آینده خیلی چیزها روشن خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)