دوشنبه 7 بهمن ( 15:23)

مرجع خبری پرسپولیس : شاید برنامه امشب تصویر برنامه هفته ی قبل 90 را از ذهن شما پاک کند !

از نخستین ساعات روز وقتی که هنوز آفتاب بالا نزده بود تشکیل جلسه دادند. درست مثل هفته گذشته؛ اما این بار همه چیز فرق می‌کرد. جلسه هفته گذشته  به این  دلیل این بود که عادل حاضر نمی‌شد برنامه را اجرا کند؛ اما این بار خود او یک  پای ثابت جلسه بود. نکته جالبی که این هفته قرار است اتفاق بیفتد تولدو دوباره سوال اس‌ام‌اسی است که همه چیز را در برنامه هفته قبل به هم ریخت. البته قرار بود این هفته این سوال مطرح شود که در جریان اختلافات سازمان تربیت بدنی با سازمان صدا و سیما و واضح‌تر، برنامه 90، چه کسی مقصر بود؛ اما برای آنکه تنش‌ها بیشتر نشود این سوال جای خودش را با سوال دیگری داد.

 البته یک سری از خط مشی‌ها در جلسه صبح امروز به عادل داده شده که او در محدوده خارج خط قرمز حرکت کند و پا را فراتر از این محدوده  نگذارد. ضمن اینکه او نباید برنامه را طوری اجرا کند که همه بفهمند هنوز هم اختلافات صدا و سیما و سازمان تربیت بدنی حل نشده است. پس عادل امشب هم گریم می‌کند، هم صورتش را اصلاح می‌کند و هم به مردم لبخند می‌زند؛ مثل همیشه. یکی دیگر از اتفاقاتی که امشب می‌افتد این است که تحت هیچ شرایطی اس‌ام‌اس‌های نود مختل نمی‌شود. از وقتی که مسئولان صدا و سیما از شرکتی که اس‌ام‌اس‌های نود را ساپورت می‌کند، شکایت کرده‌اند، آنها این تضمین را داده‌اند که در صورت بروز هر گونه اخلال در شبکه یا شماره داده شده، فورا شماره‌ای دیگر را جایگزین 200090 خواهند کرد.

با این تضمینی که مسئولان این شرکت مخابراتی داده‌اند به نظر دیگر کاری از دست سازمانی‌ها بر نمی‌آید که بتوانند جلوی محبوبیت برنامه نود و مخاطبینی که در آن ساعت از شب مقابل تلویزیون قرار می‌گیرند را بگیرند! برای جلوگیری از تنش بیشتر و برقراری روابط دو جانبه با سازمان تربیت بدنی امشب یک سری دیگر از برنامه‌های عادل قیچی می‌شود. مثل برخی از صحنه‌ها که دوربین نود را به ورزشگاه‌ها راه نداده‌اند یا قسمت‌هایی  را که نودی‌ها از ساخت و سازهای ناقص سازمان و روند خصوصی‌سازی تهیه کرده بودند! این به آن دلیل است که سازمانی‌ها  میهمان تلفنی برنامه نشوند و حاشیه از این برنامه دور بماند.

به گفته اصغر پورمحمدی رییس شبکه سه  امشب نودی متفاوت با نود های دیگر روی آنتن می‌رود و او به عنوان مدیر شبکه اجازه نمی‌دهد که برنامه ده ساله عادل به این راحتی‌ها فرو بپاشد. این به آن معناست که عقب‌نشینی در کار نیست. بجز جان واریو که قرار بود دوهفته پیش میهمان برنامه باشد و این قرار به صورتی یک طرفه به هم خورد، دیگر میهمانان برنامه امشب هنوز مشخص نشده‌اند. یکی از گزینه‌هایی که شاید به نود برود، فرشاد پیوس سرمربی جدید برق شیراز است. به گفته یکی از عوامل نود مسعود عنایت هم یکی دیگر از مهمانان برنامه امشب است. علی دایی، جواد نکونام، افشین پیروانی، محمد عباسی و رحیم رحیمی‌مقدم هم مهمانان تلفنی نود هستند که اگر مشکلی پیش نیاید و این بار تلفن‌ها را از کار نیاندازند روی خط خواهند آمد.

حاشیه‌های درگیری در کرمان و بازی پرسپولیس – مس، گزارشی از تمرین تیم ملی و صحنه‌ای از اصرارهای قلعه نویی برای نشستن فیروز کریمی روی نیمکت ذخیره‌های صبا، قسمت‌های دیگر برنامه امشب است که تا الان آماده پخش شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)