پنجشنبه 17 بهمن(20:08) 

مرجع خبری پرسپولیس : عادل فردوسي پور و برنامه يي که موي دماغ شده  / دايناسور منقرض نشده

1- واکنش ادامه دار محمد علي آبادي به برنامه 90 و شخص عادل فردوسي پور نشان مي دهد که رئيس سازمان تربيت بدني همچنان از ماجرايي دلخور است و گويا سمبه اش آنقدر زور نداشته است که بتواند بي گناهي ورزش ايران و مقصر بودن مجري برنامه 90 را اثبات کند. «رئيس» آنقدر موضوع برنامه هاي عادل فردوسي پور ناراحتش مي کند که با حالت خاص مي گويد؛ «90 که خوب است اگر 900 نفر هم باشند نمي توانند ما را تخريب کنند.»

2- برنامه 90 آنقدر چاق شده و فردوسي پور به جايگاهي رسيده است که مي تواند تا بالاترين مراجع فوتبالي و ورزشي را به چالش بکشد و يقه خيلي از افرادي که به عنوان «خط قرمز» در ورزش محسوب مي شوند را بگيرد. اين جسارت و اعتماد به نفس مرهون تيزهوشي مجري برنامه يي است که حتي به پيامک هايي که براي دوستانش مي فرستد نيز حساس است و سعي مي کند گزک به دوستان ژورناليستش ندهد. عادل در همه اين سال ها سعي کرده جنجال ساز باشد اما آن را کش ندهد و به خط تخريب نرسد، موضوعاتي را کليد بزند اما پيگيري اش را بر عهده ديگران بگذارد.

3- 90 همان برنامه يي است که جلال مرادي در ابتداي شروع آن با لحن زشت و زننده يي مقابل هوشنگ نصيرزاده کارشناس برنامه مي ايستاد و او را در حد قضاوت و اظهارنظر نمي دانست اما همان جلال مرادي امروز در آرزوي وقتي 30 ثانيه يي است که تهيه کننده زيرک برنامه برايش در نظر بگيرد تا از اين تريبون حرف بزند. عادل و 90 آنقدر رشد کرده اند که حال آرزوي خيلي ها حضور در اين برنامه است و اين «بزرگ» شدن و «چاق» شدن را مرهون تاثيرگذاري، رشد پله يي و شناخت فضايي هستند که در آن فعاليت مي کنند.

4- دايناسورها خيلي بزرگ بودند. دايناسورها قوي هيکل، ترسناک و حاکم مطلق بودند. آنها در همين زمين زندگي کردند و عمر گذراندند اما از آن همه بزرگي و جلال و جبروت فقط فسيل مانده و نسل شان منقرض شده است. خيلي ها سعي داشتند «دايناسور» باشند و آن را مرادف تاثيرگذاري و بزرگي مي دانستند اما خيلي زود از صفحه روزگار منقرض شدند و بالاجبار گوشه انزوا را برگزيدند اما عادل از نسل دايناسورهايي شده که هنوز منقرض نشده اند و با همان جلال و همان بزرگي و همان تاثيرگذاري در عرصه حضور دارد. امروز کسي نيست که فردوسي پور را نشناسد چون او رسم «درست» زندگي کردن و نفس کشيدن را در عمل نشان داد؛ مردي از نسل دايناسورهاي منقرض نشده که هنوز ترسناک هستند.

5- مشخص نيست آينده شکاف سازمان ورزش و سازمان صدا و سيما چه خواهد شد؟ اختلافي که منجر شد هيچ نماينده يي از سازمان در جلسه مشترک فدراسيون و صدا و سيما حضور نداشته باشد. لطفاً کسي منافع ملي را براي ما معنا کند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)