اولادی باید تلاش بیشتری بکند
مرجع خبری پرسپولیس : مربی موقت پرسپولیس معتقد است این تیم به خون تازه‌ای نیاز دارد.

محسن عاشوری پس از تساوی یک بر یک برابر راه‌آهن گفت: در نیمه اول به جز 10 دقیقه نخست بازی، توپ و میدان در اختیار ما بود اما در نیمه دوم اصلا خوب نبودیم و راه آهن کاملا برتر از ما بود.  باید ببینیم چرا افت کرده‌ایم.

چیزی که به ذهنم می‌رسد این است که مشکلات همچنان از دربی وجود دارد. بازیکنان از لحاظ بدنی بسیار آماده‌اند اما از لحاظ روحی فکر کنم در شرایط خوبی نیستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی به شرایط ایده‌آل می‌رسید گفت: از لحاظ بازیکن در مضیقه هستیم. امروز یک جوان را به میدان فرستادیم که در اردوی ترکیه خوب نشان داده بود. با توجه به بضاعت‌مان بازی‌ها را دنبال می‌کنیم. دو محروم داریم و چند بازیکن مصدوم هم روی دستمان مانده است. پرسپولیس بازیکن می‌خواهد و من این را به مسئولان باشگاه گفتم که به بازیکن احتیاج داریم.

سرمربی موقت پرسپولیس در مورد نیمکت‌نشینی معمارزاده گفت: این دروازه‌بان سه هفته بود که تمرین نداشت. به نظر من هر دو دروازه‌بان ما خوب هستند. درست است که حقیقی در دربی چند اشتباه داشت اما باید با تمرینات بیشتر این نواقص را برطرف کنیم.

 

وی درباره اولادی گفت : اولادی از شراط آرمانی خودش دور است و باید تلاش بیشتری در تمرینات بکند تا در این شرایط که ما محرومان و مصدومان زیادی داریم احساس مسئولیت بیشتری نشان داده و به تیم کمک کند/

 

عاشوری در مورد حضور سرمربی خارجی در پرسپولیس گفت: این موضوع را مدیران باید توضیح دهند. من هم جسته و گریخته خبرها را پیگیری می‌کنم. برای موفق شدن یک تیم تنها سرمربی کافی نیست. حضور سرمربی مسکن است اما درمان قطعی نیست. پرسپولیس به خون تازه احتیاج دارد.

وی در مورد اینکه چرا برای ادامه کار به شما اعتماد نمی‌کنند گفت: در این مورد باید باشگاه تصمیم بگیرد اما شرایط مساعد نیست که ما ادامه دهیم. اگر بازیکنان مصدوم برسند و چند یار جدید جذب کنیم به نظرم شرایط بهتر می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)