پرسپولیس نیوز: کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهم ۳ امتیاز بازی بود که کسب شد. بعداز چند هفته تعطیلی شخصاً از نظر بدنی شرایط خوبی نداشتم.

امیدعالیشاه پس از پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل پیکان درمورد این بازی اظهار داشت: در ابتدا بگویم که امیدوارم دیگر هیچ مسابقه‌ای بدون حضور تماشاگران برگزار نشود، چراکه بازی امروز در حد محلات و بی‌روح بود. فوتبال بدون تماشاگران ارزش ندارد. مسئولان باید به فکر باشند و پیشنهاد می‌کنم متخلفان را جور دیگری جریمه کنند.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود. بعد از چند هفته تعطیلی نتیجه خوبی گرفتیم. هر زمانی که وارد ترکیب شوم تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. امروز هم تمام توان خود را به کار گرفتم که اول تیم نتیجه بگیرد و بعد هم من عملکرد خوبی داشته باشم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درمورد عملکرد جونیور، خاطرنشان کرد: من همبازی وی هستم و نمی‌توانم اظهار نظری داشته باشم. فکر می کنم او هنوز کاملاً با شرایط آشنا نشده است. جونیور بازیکن ما است و با انتقاد کردن از وی فقط او را زیر سوال برده ضعیفش می‌کنیم. او باید حمایت شود تا در لحظات حساس به درد تیم بخورد.

عالیشاه درمورد اینکه پرسپولیس بعد از مدت‌ها توانست دو گل در یک مسابقه به ثمر برساند، گفت: مهم ۳ امتیاز بازی بود که کسب شد. بعداز چند هفته تعطیلی شخصاً از نظر بدنی شرایط خوبی نداشتم و خدا را شکر که توانستیم در این بازی بی‌روح برنده شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)