مرجع خبری پرسپولیس : وزير ورزش و جوانان گفت: عجله نكنيد با بررسي تمام مسائل بهترين تصميم‌ها را براي استقلال و پرسپوليس مي‌گيرم.

 

محمد عباسي در خصوص شرايط باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال اظهار داشت: همه اين را مي‌دانند كه استقلال و پرسپوليس هواداران خاص خودشان را در سراسر ايران اسلامي و حتي خارج از كشور دارند. به همين دليل بايد به وضعيت اين دو تيم رسيدگي شود.

 

وي افزود: اگر دقت كنيد اين تيم‌ها با يك باخت هوادارانشان افسرده مي‌شوند و با يك برد هوادارانشان شاداب مي‌شوند و اين موضوع به پويايي جامعه كمك مي‌كند و بسيار موضوعي مهم و جدي است.

 

عباسي تاكيد كرد: براي سر و سامان گرفتن اين 2 باشگاه عجله نكنيد؛ به همين دليل قصد داريم بهترين تصميم‌ها را براي استقلال و پرسپوليس بگيريم تا اين دو تيم در آرامش كامل و با مديريت‌هاي عالي به هدفشان در مسابقات برسند.

 

وزير ورزش و جوانان خاطرنشان كرد: البته ما اين را فراموش نمي‌كنيم كه بايد به تمام تيم‌ها و اصلا فوتبال كشورمان نگاهي جدي داشته باشيم و با يك برنامه ريزي و استراتژيك مناسب سعي كنيم تا بستري را آماده كنيم كه شرايط براي موفقيت تيم ما كه پتانسيل خوبي دارد مهيا شود. اين كار به زمان نياز دارد كه سعي خواهيم كرد با نشست كارشناسان و صاحبنظران تصميمات لازم را اتخاذ كنيم.

 

عباسي در پايان در پاسخ به سؤالي كه چه زماني ساختار ورزش و جوانان تكميل مي‌شود نيز گفت: در حال رايزني‌هاي لازم هستيم و به زودي پس از هماهنگي با معاونت توسعه مديريت رئيس جمهور در هفته آينده سعي خواهيم كرد ساختار ورزش و جوانان تكميل شود. البته اكنون هم با قدرت كار خود را شروع كرديم و انشاءالله برنامه ريزي‌هاي خوبي را براي وزارت ورزش و جوانان كه به نظر من يكي از وزارتخانه‌هاي مهم در كشورمان است در نظر گرفته‌ايم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)