مرجع خبری پرسپولیس : وزیر ورزش و جوانان از معرفی هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روز سه شنبه هفته جاری خبر داد و در پاسخ به این پرسش که شما ریاست مجمع کدامیک از این دو باشگاه را برعهده خواهید گرفت؟ گفت: من مدیر سرخابی هستم!

محمد عباسی پس از پایان مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: گزارش یک ساله اخیر در بخش‌های مختلف بررسی شد و ما از بخش‌های مختلف فوتبال ارزیابی انجام دادیم.

تیم‌های فوتبال جوانان و نوجوانان فرصت‌های خوبی را از دست دادند که باید جبران شود. خوشبختانه در این مجمع مسئله‌ خاصی که دال بر تخلف باشد دیده نشد. امیدواریم با جمع بندی که می‌کنیم وضع مناسب‌تر شود.

وزیر ورزش در پاسخ به این سؤال که آیا ناکامی‌های فوتبال مورد بررسی قرار گرفت گفت: موفقیت و ناکامی هر کدام ریشه دارد و من در این چند لحظه نمی‌توانم از این ریشه‌ها صحبت کنم. 30 ، 40 سال است که تلاش می‌کنیم به المپیک برسیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم.

وی در جواب به سؤال خبرنگاران که هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال چه زمانی اعلام می‌شود، اظهار داشت: به زودی هیئت مدیره 2 باشگاه اعلام می‌شود.

خبرنگاران از عباسی خواستند زمان دقیق این اعلام را بگوید که وی پاسخ داد: اکنون که شما اصرار می‌کنید برای اینکه خیالتان راحت شود می‌گویم فردا هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس معرفی می‌شوند.

عباسی درباره شرایط پرسپولیس و اینکه چقدر وزارت ورزش به نظر هواداران این تیم اهمیت می‌دهد، عنوان کرد: تحول در همه بخش‌های ورزشی از جمله دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در برنامه‌های وزارت ورزش است. با معرفی اعضای هیئت مدیره توقع هواداران دو تیم برآورده می‌شود. ضمن اینکه ما قصد داریم تحولات خوبی در همه بخش ها از جمله فوتبال انجام دهیم که شما با معرفی شدن اعضای هیئت مدیره این دو باشگاه پاسخ بسیاری از سئوالاتتان را می گیرد.

وی در خصوص مشکلات مالی باشگاه‌ها گفت: در جلسه امروز چند نکته مطرح شد. بحث فرهنگی شدن و همچنین نحوه درآمد زایی باشگاه‌ها مورد بحث قرار گرفت. 11 مورد برای تامین منابع مالی فدراسیون‌ها وجود دارد. امیدواریم رشوه خواری در فوتبال و سایر رشته‌ها بررسی شود تا مشکلات مالی هم کمتر شود.

عباسی همچنین گفت: به زودی چارت اجرایی معاونت وزارت ورزش مشغول به کار می‌شود.

وی در ادامه گفت و گو با خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که بر ثبت نام کاندیداهای فدراسیون فوتبال که اوایل مهر انجام می‌شود به طور مستقیم نظارت می‌کند یا خیر، گفت: صدر در صد نظارت مستقیم روی این مسئله دارم چرا که خیلی‌ها امیدشان به فوتبال است. هدف اصلی ما ترکیب قدرتمند فدراسیون‌ها است.

وزیر ورزش در مورد اینکه اگر رئیس جدید فدراسیون نخواهد با کی‌روش کار کند تکلیف چیست، گفت: در مورد کی‌روش به جمع بندی می‌رسیم و نظر همه پیشکسوتان را لحاظ می‌کنیم.

عباسی در مورد فعالیت فوتبال بانوان اظهار داشت: در مورد فوتبال بانوان هم امروز بررسی‌های لازم انجام شد. خوشبختانه در مسابقات گوانگجو نشان دادیم که چه استعدادهایی داریم. روی مسائل فرهنگی تاکید بیشتری داریم. اگر احساس کنیم مشکلی وجود داشته باشد قطعا آن را بررسی می‌کنیم.

 

وی در پایان گفت: اگر بتوانیم رئیس مجمع دو باشگاه را یک نفر قرار دهیم که بنده این مسئولیت را به عنوان وزیر ورزش بر عهده خواهم گرفت اما در غیر این صورت برای اینکه رئیس مجمع یکی از این دو باشگاه پرطرفدار شوم قرعه کشی می کنیم. (وزیر ورزش و جوانان این موضوع را با شوخی اعلام کرد.)

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)