مالک باشگاه سیاه‌جامگان می‌گوید: اگر با جادوگران و رمال‌ها ارتباط داشتیم چرا تا روز آخر برای بقا می‌جنگیدیم، همان وسط فصل کاری می‌کردیم که تا روز آخر اینقدر حرص نخوریم.

 سال گذشته و در جریان دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و سیاه‌جامگان در شهر مشهد در ورزشگاه ثامن ماموران نیروی انتظامی شخصی را بازداشت کردند که لباس عکاسی بر تن داشت و حتی این شخص مورد بازجویی هم توسط مسئولان مربوطه قرار گرفت که چرا پشت دروازه تیم حریف حرکات مشکوک انجام می دهد.

از سوی دیگر امروز رسانه‌ها عنوان کردند: یکی از مدیران عامل باشگاه لیگ برتری به دلیل ارتباط با شخصی که رمالی و جادوگری می کند سه سال محروم شده و البته به نظر می‌رسد خبر فوق مربوط به علی عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان است.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌برای پیگیری موضوع با محمد عباسی مالک باشگاه سیاه‌جامگان تماس گرفت تا در خصوص اتفاقات و اینکه آیا پسرش با محرومیت سه ساله روبرو شده یا خیر صحبت کند.

عباسی در این باره گفت: اولاً که شخصی که عنوان می‌شود معاون فرهنگی باشگاه بوده و به او لقب رمال جادوگر دادند همکار ما در باشگاه سیاه جامگان است و او استاد قرآن است و این وصله‌ها به این شخص نمی‌چسبد.

وی افزود: اگر ما جادوگر داشتیم که اجازه نمی‌دادیم کار بقای ما در لیگ برتر به دقیقه ۹۰ روز آخر بکشد؛ بوسیله همان جادوگری که دوستان مدعی شده‌اند وسط فصل کار را پیش می‌بردیم تا ‌آخر فصل این همه حرص نخوریم،به نظرم این حرف‌ها فقط نوعی اتهام است.

عباسی تاکید کرد: متاسفانه در مشهد یکسری تنگ‌نظری وجود دارد و یک عده وقتی کمک به باشگاه نمی‌کنند چوب لای چرخ می‌گذارند؛ من درمورد حکم محرومیت سه ساله پسرم چیزی نشنیدم و آن را هم رد می‌کنم. تیمی که متوسل به آقا امام رضا (ع) است از این صحبت‌ها ترسی ندارد؛ ضمن آنکه خودتان دیده‌اید در این دو سال ما با هک کردن نام مبارک امام رضا (ع) روی پیراهن‌مان اشاعه فرهنگی کرده‌ایم. چه این فوتبال باشد چه نباشد ما به ائمه متوسل خواهیم شد و خودمان را از آنها جدا نخواهیم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)