رئیس کمیته فوتسال گفت: اگر بازیکنان ایران در لحظات آخر بازی دقت بیشتری داشتند، می توانستیم اسپانیا را ببریم.

عباس ترابیان در گفت و گو با ایسنا، درباره تساوی تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی جام جهانی تایلند برابر اسپانیا، مطرح کرد: ما همیشه در سال های اخیر نتایج قابل قبولی را برابر اسپانیا کسب کرده ایم و امروز هم یکی از بهترین بازی هایمان را مقابل بهترین تیم جهان به نمایش گذاشتیم و به اعتقادم تساوی نتیجه عادلانه ای بود.

وی ادامه داد:اسپانیا در نیمه اول بهتر از ما بود اما در نیمه دوم خودمان را پیدا کردیم. اسپانیا در نیمه اول روی حادثه، دو گل زد اما بازیکنانمان در نیمه دوم با صحبت هایی که در رختکن شده بود، شجاعانه بازی کردند. از طرفی شادابی و نشاط جوانی تیم باعث شد اسپانیا کم بیاورد و دیدید که این تیم در نیمه دوم به زانو درآمد.

رئیس کمیته فوتسال همچنین با اشاره به اینکه ایران می توانست با پیروزی از زمین خارج شود، به ایسنا گفت: اگر توپی که حسن زاده در دقیقه های پایانی به تیر زد، گل می شد الآن پیروز بازی بودیم اما این نتیجه، شروع خوبی برای ایران است. به هر حال زمانی که 43 درصد از مردم سراسر در یک نظر سنجی ایران را به عنوان قهرمان جام جهانی انتخاب می کنند، نشان از فهم بالای آن هاست چرا که ما امروز نشان دادیم می توانیم به این مهم دست یابیم.

ترابیان در پایان نیز با بیان اینکه مسئولان فیفا پس از اتمام بازی به طرفش آمدند و تبریک گفتند، بیان کرد: تبریک مسئولان فیفا را نپذیرفتم و به آن ها گفتم که این تبریک را باید به اسپانیایی ها بگویید، چون آن ها در این بازی از شکست گریختند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)