پرسپولیس نیوز : عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تأکید کرد، اگر تخلفی در بازی تراکتورسازی – استقلال رخ داده باشد، این کمیته نسبت به آن بی‌تفاوت نخواهد بود.

در دیدار روز گذشته تراکتورسازی – استقلال که در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد، طبق اعلام سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ، شعار‌های نامناسبی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز شنیده شد که قرار است کمیته انضباطی درباره آن تصمیم‌گیری کند.

حسین عبداللهی در رابطه با اتفاقات دیدار تراکتورسازی – استقلال گفت: ما براساس آنچه که در گزارشات مقامات رسمی اشاره کرده باشند، مجاز به ورود به قضیه هستیم. براساس گزارش‌هایی که نماینده فدراسیون، داور بازی، نمایندگان دیگر که از سوی کمیته انضباطی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حاضر بودند و طبق آیین‌نامه انضباطی، صددرصد اگر تخلفی به وقوع پیوسته باشد کمیته انضباطی نسبت به موضوع بی‌تفاوت نخواهد بود.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادامه داد: از الان نمی‌شود گفت که تخلفی انجام شده است یا خیر. اول باید گزارش‌ها برسد و بعد از آن جلسه بگذاریم و براساس آیین‌نامه تصمیم‌گیری کنیم. رأی صادره هم به میزان تخلفات و مخففه و مشدده آنها بستگی دارد. مخففه یعنی تیم، بازیکن و یا هر نهاد دیگری قبلاً جریمه نشده باشند که در آن صورت میزان تنبیه پایین‌تری هم خواهند داشت. مشدده هم یعنی اینکه تیم، بازیکن یا هر نهادی به دفعات تخلف کرده باشند که در این صورت هم متوجه جریمه سنگین‌تری خواهند بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)