پرسپولیس نیوز: عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به گزارش و مستندات ناظر بازی و رفتار زننده پانادیچ به مقامات رسمی فدراسیون فوتبال مربی پرسپولیس به مدت سه جلسه محروم شد.

حسین عبداللهی در خصوص محرومیت پانادیچ مربی تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: پانادیچ  سه جلسه از همراهی تیم پرسپولیس محروم است با توجه به گزارش ناظر مسابقه و رفتار زننده پانادیچ با مقامات رسمی فدراسیون فوتبال این رای به صورت قطعی اعلام شد.

وی در ادامه درخصوص اینکه آیا احتمال تغییر رای وجود دارد، گفت: این رای به صورت قطعی اعلام شده مگر اینکه باشگاه پرسپولیس دلایلی را ارائه کند مبنی بر اینکه بی‌احترامی یا رفتار زشتی صورت نگرفته است. ابتدا باید این درخواست تجدید نظرخواهی را برای تاج رئیس فدراسیون فوتبال ارسال کنند و بعد از تایید تاج به کمیته انضباطی فرستاده می‌شود تا ما دوباره بررسی کنیم و رای را اعلام کنیم. در حال حاضر این رای قطعی است و پانادیچ از بازی بعدی پرسپولیس مقابل سپیدرود از همراهی تیمش به مدت سه جلسه محروم است.

به گزارش پرسپولیس نیوز این در حالی است که از تصاویر  تلویزیونی مشخص بود این مرادی ناظر فدراسیون بود که با پانادیچ رفتار زشتی داشت و با برخورد فیزیکی او را از زمین اخراج کرد و با گزارش خود او مربی پرسپولیس محروم شده است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)