سعی می کنیم بازیکنان خوبی در تیم ب پرورش دهیم

مرجع خبری پرسپولیس: حسين عبدي مربي تيم بزرگسالان پرسپوليس و مدير تيم هاي پايه پرسپوليس گفت: به شدت پيگير احقاق حق تيم‌هاي پايه هستيم.

مدير تيم هاي پايه پرسپوليس مسائل مربوط به تيم‌هاي پايه اين باشگاه را تشريح كرد. عبدي ابتدا با اشاره به اينكه كليه تيم‌هاي پايه با مشكل احكامي از سوي كميته انضباطي مواجه شده‌اند گفت: با كمك باشگاه در هر موردي به صورت كتبي اعتراض و اقدام خود را انجام داده‌ايم و به شدت پيگير احقاق حق تيم‌هاي پايه هستيم.

 

وي ادامه داد: خيلي از مسائل در سيستم برگزاري مسابقات در رده‌هاي پايه بازدارنده‌اند و در برخي جهات تيم‌هايي هستند كه براي كسب امتيازات بادآورده به دنبال برخي مسائل حاشيه‌اي از جمله ديرآمدن ناظر بازي هستند. متاسفانه ما با اين رويه نمي توانيم فوتبال را به معني واقعي ارائه كنيم.

 

 

مدير تيم‌هاي پرسپوليس گفت: بازيكنان در رده‌هاي مختلف مطابق اسناد ارائه شده با باشگاه قرارداد مي‌بندند و هيات فوتبال نيز با تطبيق مدارك مورد نياز براي آنها كارت بازي صادر مي‌كند اما در ادامه مسابقات به ناگاه باشگاه با مشكلاتي از جمله تخطي بازيكنان مواجه مي شود. مطمئنا در اين بين باشگاه مقصر نخواهد بود، چرا كه هيات‌هاي فوتبال و فدراسيون بايد اين مدارك را با بررسي و دقت بيشتر كنترل كند.

عبدي ادامه داد: با اين شرايط عدم كنترل دقيق بازيكنان باعث مي‌شود، باشگاه و تيم متضرر گردند نه بازيكن در صورتي كه هيات فوتبال بايد شخص خطاكار را مجازات كند نه تيم و باشگاهي را كه با هزار مشكل اداره مي‌شود.

 

مدير تيم‌هاي پرسپوليس در خصوص استعفاي منوچهر عبداله نژاد سرمربي تيم اميد گفت:  مانور تبليغاتي كه بعضي‌ها انجام مي‌دهند در باشگاه پرسپوليس و با حضور من جايگاهي ندارد. عبداله نژاد استعفايي را به جهت باخت اين تيم تنظيم كرده بود كه هم اينك در دست من است. ما استعفاي وي را قبول نكرديم و به او فرصت داديم تا فرداي آن روز در تمرينات حضور يابد و حتي به ايشان اعلام كرديم در صورت عدم حضور، سرمربي جديد را معرفي خواهيم كرد، كه در اين بين، منوچهر عبداله نژاد در تمرينات حاضر شد و اين موضوع ختم به خير شد و اصلا تهيه طومار و اقدام بازيكنان جهت حضور سرمربي تيم اميد مطرح نبود.

 

حسين عبدي در مورد حضورش در مسابقات تيم‌هاي پايه افزود: مسابقات رسمي تيم‌هاي پايه را در هر رده‌اي دنبال مي‌كنم و سعي داريم با جلساتي كه با كادر فني اين تيم‌ها برگزار مي‌كنيم، مسير و روند رو به رشدي را طي نمائيم.

 

مدير تيم‌هاي پرسپوليس در خصوص تيم دوم پرسپوليس نيز گفت: تيم «ب» پرسپوليس شرايط بسيار خوبي دارد و ما تلاش مي كنيم بازيكناني را در آن پرورش دهيم كه بتوانند پشتوانه تيم بزرگسالان باشند. از سوي ديگر تيمي را در اختيار داريم كه در هر شرايطي مي‌تواند يك ديدار جدي را با تيم اصلي پرسپوليس برگزار كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)