مرجع خبری پرسپولیس : يكي از اتفاقات حاشيه‌اي مسابقه تراكتور ـ پرسپوليس به پر شدن سكوهاي پشت نيمكت تيم ميهمان از سوي هواداران تراكتور مربوط مي‌شد كه اخبار زيادي درباره آن منتشر نشده،.

 

ظاهرا در جلسه صبح روز بازي كه حسين عبدي به عنوان سرپرست پرسپوليس در آن شركت كرده ناظر فدراسيون به عبدي قول داده اين قسمت ازسكوها كه طبق قانون متعلق به هواداران پرسپوليس است و 10 درصد كل ورزشگاه را شامل مي‌شود.


چنانچه از سوي هواداران پرسپوليس پر نشد، خالي بماند. اما قبل از شروع بازي عكس اين اتفاق رخ داد و هواداران تراكتورسازي با هجوم به سكوهاي اين قسمت مأموران نيروي  انتظامي را از آنجا بيرون كردند و پشت نيمكت پرسپوليس را به تصرف خود درآوردند. اين مسأله خيلي زود با واكنش عبدي كه در غايب خوردبين كار سرپرست تيم را انجام مي‌داد مواجه شد اما خود عبدي اولين نفري بود كه از سوي سكوهاي آن قسمت در خطر مصدوميت قرارگرفت.

 

چرا كه يك تكه آجر پرت شده از سوي تماشاگران با برخورد به زمين به كمر مربي پرسپوليس اصابت كرد تا او اعتراض‌اش را جدي‌تر پيگيري كند.


عبدي همان تكه آجر را به آلبرت گيرگوريان نماينده فدارسيون نشان داد اما اين مقام مسئول در ورزشگاه به مربي پرسپوليس اعلام كرد جوسازي نكنيد و حتي آن تكه آجر را مخفي كرد.

 


 

http://www.perspolisnews.com/images/89/Match/pers-traktor/tractor-b3.jpg

 

http://www.perspolisnews.com/images/89/Match/pers-traktor/tractor-b4.jpg

 

http://www.perspolisnews.com/images/89/Match/pers-traktor/tractor-b5.jpg

 

http://www.perspolisnews.com/images/89/Match/pers-traktor/tractor-b2.jpg

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)