مرجع خبری پرسپولیس : مربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه بیش از ۴۰درصد قرارداد فصل گذشته خود را از این باشگاه طلبکار است، گفت: حتما با ید برای رسیدن به حقوق خود از باشگاه پرسپولیس شکایت کنیم.

 

حسین عبدی اظهار داشت: این روز‌ها بحث حضور مربیان بزرگ در پرسپولیس به گوش می‌رسد. مدیران این باشگاه اگر پول زیادی دارند، بدهی سال‌های گذشته خود را پرداخت کنند.

وی افزود: متاسفانه ۴۰ تا ۵۰درصد کادرفنی و بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس از این باشگاه طلبکار هستند. مطمئنا این فضا جز ایجاد بی‌اعتمادی چیزی در بر نخواهد داشت. ما فصل گذشته قهرمان جام حذفی شدیم اما سراغی از ما نگرفتند حال بازیکنان و کادر جدید با چه انگیزه‌ای برای قهرمانی تلاش کنند.

 

مربی سابق پرسپولیس تصریح کرد: به شخصه بیش از ۴۰درصد قراردادم را طلب دارم اما گویا همتی برای پرداخت آن نیست. من ۲۰ سال از عمرم را در این باشگاه گذاشته‌ام و باید این برخورد‌ها را تحمل کنم. متاسفانه در این باشگاه هرچه با شخصیت‌تر رفتار کنی چیزی عایدت نخواهد شد.

 

وی ادامه داد: متاسفانه زمانی که ایران نبودم به بازیکنان گفته بودند من امضاء کرده‌ام که قرارداد آنها ۱۰درصد کم شود. جالب است مگر می‌شود چیزی را امضاء کنم که به ضرر خودم هم باشد؟ اگر افرادی که در کمیته انضباطی بودند و می‌گویند من چیزی امضاء کردم قسم بخورند و این امضاء من را نشان دهند.

 

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پس از بازگشتم به کشور برای دریافت مطالباتم به باشگاه پرسپولیس مراجه کردم اما مسئول مالی این باشگاه به من گفت فعلا پولی برای پرداخت وجود ندارد.

 

وی افزود: به او گفتم که اگر پولی نیست چطور مطالبات بازیکنان و کادرفنی کنونی را پرداخت می‌کنید که در جواب گفت شما هم اگر مدیرعامل این باشگاه بودید پول خود را صرف بازیکنان حال حاضر تیم می‌کردید.

 

عبدی در پایان گفت: نمی‌دانم ما هم حتما باید همچون دیگران از این باشگاه به کمیته انضباطی شکایت کنیم تا به مطالباتمان برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)