مرجع خبری پرسپولیس : مربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت:نباید پرسپولیس را در دیدار مقابل استقلال از پیش بازنده دانست.

حسین عبدی افزود: روز جمعه یك بازی بسیار حساس از پرهوادار ترین تیم های فوتبال كشور شاهد خواهیم بود كه برگزاری این مسابقه در چارچوب جام حذفی به حساسیت های آن می افزاید.

كاپیتان اسبق تیم پرسپولیس ادامه داد:سال گذشته با تلاش فراوان تمام نفرات این تیم را قهرمان جام حذفی كردیم و حالا با توجه به كسر سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ارزش آن را متوجه می شویم.

مربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت:متاسفانه دوستان با این افتخاری كه بدست آوردیم تبلیغات خوبی برای خود كردند اما هنوز نیمی از طلب من و سایر دوستانم از فصل گذشته باقی مانده است و بدتر از آن حتی یك تشكر هم بابت این افتخار آفرینی از ما نكرده اند.

وی در خصوص عدم نتیجه گیری پرسپولیس در لیگ برتر تصریح كرد:در مسابقات جام حذفی نباید به این مساله زیاد توجه كنیم زیرا هر تیمی كه بتواند از موقعیت های خود بهتر استفاده كند برنده این بازی خواهد بود و پرسپولیس هم به اندازه استقلال برای پیروزی شانس دارد.

وی در خصوص نقاط ضعف پرسپولیس در بازی های گذشته اظهار داشت: متاسفانه پرسپولیس در بازی های آخر خود به سادگی گل می خورد و به سختی نیز جبران می كرد. گل خوردن و جبران آن در بازی های جام حذفی برای هر تیمی دشوار خواهد بود.

عبدی ادامه داد: یكی دیگر از نقاط ضعف پرسپولیس در بازی های گذشته دفاع ضعیف بازیكنان بر روی ضربات ایستگاهی بوده كه این مساله می تواند برای آنها مشكلات زیادی درست كند. مربیان پرسپولیس باید بر روی این نقطه ضعف پرسپولیس كار كنند زیرا این مشكل از مشكلات ابتدایی فوتبال است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)