پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که این تیم در نیم فصل دوم به خاطر اضافه شدن نفرات خوب مشکلاتش بیشتر خواهد شد.

ضیا عربشاهی روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به تساوی بدون گل پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان گفت: متاسفانه بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد نبودیم و تیم گل نزد و باید فکری به حال این مساله کرد.
وی با بیان اینکه پرسپولیس در ۲ دیدار گذشته خود گلزنی نکرده است، افزود: از قدیم مرسوم بوده که همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس دفاعی بازی می‌کنند و تمامی تیم ها لایه دفاعی قوی تشکیل می دهند زیرا همواره خط حمله سرخپوشان قوی بوده است.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مشکل این تیم در امر گلزنی تصریح کرد، تاکنون پرسپولیس یک پنالتی و سه گل به ثمر رسانده که همه آنها روی خلاقیت فردی به ثمر رسیده است؛ خط هافبک پرسپولیس دستخوش تغییرات زیادی شده و تیم واقعا با سیستم مناسبی بازی نمی‌کند.
وی توضیح داد که در سیستم بازی پرسپولیس، گادوین منشا باید نزدیک به علی علیپور بازی کند تا در گلزنی مشکل کمتر شود؛ از طرفی هافبک‌ها توپ به مهاجمان نمی‌دهند و این مساله موجب شده تا تیم در بخش هجومی دچار مشکل شود.
عربشاهی با بیان اینکه برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس در مهره چینی خود مشکل دارد، افزود: به نظر من در نیم فصل دوم که بازیکنان جدید به جمع پرسپولیسی ها اضافه می شوند، این مشکل بیشتر نمود پیدا می‌کند چرا که برانکو نمی‌داند با مهره‌های خوبش چکار کند و در نهایت یکی از آنها را خواهد سوزاند و فکر می کنم سرنوشت محسن مسلمان در انتظار یکی از بازیکنان دیگر پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)