پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: عنوان من موقت ندارد و وزیر ورزش از من خواست تا با قدرت کار را پیش ببرم.

ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس که با رادیو جوان صحبت می‌کرد درباره حل مشکلات این باشگاه گفت: همانطور که می‌دانید از چند روز دیگر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز می‌شود. مساله دیگر بحث مالی بود که به دلیل تغییرات مدیریتی و عدم ثبات مشکلاتی ایجاد کرده بود که در حال حل شدن است و با یک برنامه کوتاه مدت آن را حل می‌کنیم و برنامه‌ای هم برای ماه آینده داریم.

وی ادامه داد: امروز به تمرین تیم آمدم و با کادر فنی و بازیکنان دیدار کردم. همه چیز را شفاف توضیح دادیم و خوشبختانه در تیم آرامش خوبی وجود دارد و برای بازی هیچ مشکلی نداریم.

وی درباره اینکه سرپرست موقت است یا نه، افزود: عنوان من موقت ندارد و حتی وزیر از من خواست که با قدرت کار کنم هرچند که هیچ چیزی دائمی نیست اما سعی می‌کنم خیلی به کلمات توجه نکنم.

عرب درباره اینکه آیا حق امضا دارد یا نه ادامه داد: در پرسپولیس من و آقای گرشاسبی حق امضا داشتیم که وقتی او بلاتکلیف بود من امضا می‌کردم و مشکل حق امضا ندارم.

وی درباره اینکه برای نقل و انتقالات باشگاه چه برنامه‌هایی دارد گفت: در این مدت دو جلسه با آقای برانکو داشتم و او هنوز به ما لیست نداده هرچند که خوشبختانه به نتایج خوبی رسیدیم اما از جمعه که بازی ما تمام می‌شود به این موضوع ورود می‌کنیم و با قدرت کار را پیش می‌بریم و جای نگرانی نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)