پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو تا پایان فصل آینده با ما قرارداد دارد و بحث حضور او در تیم ملی مطرح نیست چرا که خودش تمایل دارد در پرسپولیس کارش را ادامه دهد.

ایرج عرب در خصوص وضعیت باشگاه پرسپولیس، احتمال حضور برانکو در تیم ملی، شایعه حکومتی خواندن پرسپولیس و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

در روزهایی که جامعه فوتبال درگیر جام ملت‌های آسیا بود باشگاه پرسپولیس در سکوت خبری کارها را انجام می‌داد.

خوشبختانه همه کارها به خوبی پیش می‌رود و اوضاع ما خیلی هم خوب است. اوضاع و احوال تیم هم که خیلی خوب است و ما کارها را انجام می‌دهیم تا امور باشگاه بر طبق روال همیشگی پیش برود.

هیأت مدیره باشگاه استقلال معرفی شد و  هواداران پرسپولیس منتظر هستند تا ببینند هیأت مدیرهجدید باشگاه پرسپولیس چه زمانی معرفی می‌شود.

تا جایی که من می‌دانم قرار است تا آخر هفته هیأت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس هم معرفی شود.

باشگاه الاهلی عربستان که رقیب مستقیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به حساب می‌آید خواهان برانکو شده است.

این مسائل شایعه است و واقعیت ندارد. ما برانکو را نه تنها به الاهلی بلکه به هیچ تیم دیگری نخواهیم داد چرا که او با ما قرارداد دارد.

اما به هر حال مدتی است که شایعه حضور برانکو در تیم ملی هم شنیده می‌شود. نظر شما به عنوان مدیر باشگاه پرسپولیس درباره این پیشنهادها چیست؟

برانکو با ما قرارداد دارد و قرارداد او تا آخر فصل آینده معتبر است و بحث حضور او در تیم ملی درست نیست. هیچ بحثی در خصوص حضور برانکو در تیم ملی مطرح نشده و موضوعی در میان نیست. البته خود آقای برانکو هم تمایل دارد در پرسپولیس بماند و به قراردادش پایبند است.

بحث حضور منشا در استقلال مطرح شده و اینکه او به هر حال بازیکن پرسپولیس بوده  که شاید این موضوع حساسیت‌زا باشد.این در حالی است که باشگاه پرسپولیس با او فسخ کرده و تسویه حساب کامل هم انجام شده است.

بله،‌ ما با منشا فسخ کردیم و بگونه‌ای عمل کردیم تا مشکلات پیشین که در پرسپولیس وجود داشت به وجود نیاید و مشکلی گریبان باشگاه را نگیرد. همه کارها با رضایت دو طرف انجام شد و هیچ مشکلی وجود ندارد. منشا بازیکن آزاد است و ما با او تسویه کامل کردیم. ما اقدامی درباره منشا کردیم که هیچ مشکلی مثل گذشته‌های خیلی دور گریبان پرسپولیس را نگیرد.

باشگاه پرسپولیس درباره منشا واکنش مناسبی داشت و شاید جزو معدود دفعاتی باشد که نگرانی از بابت فسخ یک بازیکن خارجی وجود نداشته باشد.

موضوع منشا را در بهترین حالت حل کردیم. ما می‌توانستیم به حالت قهری با این بازیکن برخورد کنیم تا معضلی ایجاد شود اما با همه سختی‌هایی که وجود داشت نان شب‌مان را به منشا دادیم تا مشکلی در آینده گریبان پرسپولیس را نگیرد. به هر حال منشا بازیکن خوبی است که زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و باید با احترام با او برخورد می‌کردیم چرا که او  در پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است و بگونه‌ای کار کردیم تا مشکلات بعدی گریبان آیندگان را در پرسپولیس نگیرد. با یک توافق خوب بین ما و منشا این بازیکن از جمع ما جدا شد و به نظرم کار خیلی بزرگی در این خصوص صورت گرفت.

بحث کنار رفتن مصطفی قنبرپور از سرپرستی باشگاه پرسپولیس به کجا رسید؟

ما در کادر مدیریت باشگاه پرسپولیس این مسئله را تأیید نمی‌کنیم و اگر بنا باشد تصمیمی در این خصوص بگیریم، آن را اعلام خواهیم کرد اما این موضوع را تأیید نمی‌کنیم.

شاید خود شما هم در فضای مجازی دیده باشید که هواداران استقلال پرسپولیس را تیم دولتی می‌دانند و هواداران پرسپولیس هم این نظر را در مورد تیم استقلال دارند. هواداران پرسپولیس معتقد هستند که استقلال با شرایط بهتری بازیکن می‌گیرد و از نظر مالی مشکلی ندارد. شما به عنوان مدیر باشگاه پرسپولیس درباره این واکنش هواداران پرسپولیس چه نظری دارید؟

کمک‌های وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس معنوی و فکری بوده و در حد مشاوره به ما کمک شده است و بحث ریالی در این خصوص مطرح نیست. طبق قانونی که چند پیش مجلس شورای اسلامی مصوب کرده کمک وزارتخانه‌ها به باشگاه‌ها ممنوع است و مطمئن هستم که وزارت ورزش کار ممنوعه انجام نمی‌دهد. همه چیز کاملاً بر طبق قانون پیش می‌رود و مطمئن هستم که وزارت ورزش نسبت به ما این مسائل را رعایت می‌کند.

صحبت از این بود که بشار رسن چون دیر به تمرینات پرسپولیس اضافه شده باید در کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس حاضر شود. در خصوص این بازیکن چه تصمیمی خواهید گرفت؟

فعلا در این باره تصمیمی نگرفتیم و مطمئناً اگر تصمیمی در این خصوص گرفته شود آن را اعلام می‌کنیم.

رأی دادگاه حکمیت ورزش در خصوص رأی سوپرجام بین پرسپولیس و استقلال به کجا رسید؟

موضوع سوپر جام هنوز مطرح است و مکاتبات ما به صورت مستمر ادامه دارد تا بتوانیم از حقوق باشگاه به بهترین شکل دفاع کنیم. امیدوارم این اتفاق هم رخ بدهد اما هنوز زمان اعلام رأی مشخص نشده و ما هم منتظر صدور رأی هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)