پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد مجدد از اتفاقات تلخ بازی پرسپولیس و سپاهان اصفهان در جام حذفی، درباره جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند گفت: این دروازه‌بان فعلا هیچ پیشنهاد خارجی ندارد.

ایرج عرب درباره اتفاقات تلخ بازی پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به انتقاد دوباره پرداخت. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که از آسیب دیدن چشم یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه و همچنین به آتش کشیده شدن ماشین عکاسان و خبرنگاران ورزشی ناراحت بود فوتبال را دلیلی برای خوشحال شدن علاقمندان به فوتبال دانست نه عامل تأسف.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره این حواشی درباره وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس و ادامه همکاری برانکو ایوانکوویچ هم صحبت‌هایی را مطرح کرد.

سپاهان باید امنیت را تأمین می‌کرد
مدیرعامل پرسپولیس در خصوص آسیب دیدگی هواداران دو تیم پرسپولیس و سپاهان به علت درگیری و همچنین آسیب‌های مالی و آتش گرفتن اتومبیل عکاسان و خبرنگاران گفت: فارغ از اینکه عاملان این اتفاقات پرسپولیسی یا سپاهانی بودند آن را محکوم می‌کنیم. درباره این اتفاقات هم باید بگویم تیم میزبان مسئول تأمین امنیت بازی است. هر اتفاقی که رخ دهد سپاهان باید آن را کنترل می‌کرد تا مشکلات به کمترین حد ممکن برسد.

وی تاکید کرد: خیلی‌ها به ما انتقاد هم کرده‌اند که چرا واکنش محکمی در مقابل برخی رفتارهای اشتباه نشان نمی‌دهید. اتفاقاً باشگاه پرسپولیس از روش صحیح خود این کار را انجام می‌دهد. در همین چند ماه هم شاهد بودید که خواستیم دور از حاشیه فوتبال را برای هواداران لذت بخش تر از همیشه کنیم.

با این وضعیت سنگ روی سنگ بند نمی‌شود
عرب در ادامه انتقادات خود تصریح کرد: مسئولیت جانی و مالی میهمان بر عهده میزبان است. چشم هوادار در آمده است آن‌وقت دم از فوتبال پاک بزنیم؟! این چه فوتبالی است که هوادار را زخمی می‌کنند. کجای این اتفاق واقعاً لذت بخش است؟ این درگیری‌ها ادامه پیدا کند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. هر کس اشتباهش را بپذیرد و کاری را انجام بدهد. مسائل فرهنگی را باید خیلی جدی بگیریم. باید جلوی این بی حرمتی‌ها و درگیری‌ها را بگیریم. تکرار این اتفاقات به نفع هیچکس نیست.

واکنش به تهدید سپاهان و شکایت به فیفا و AFC
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که باشگاه سپاهان تهدید به شکایت به فیفا و AFC کرده است، افزود: من از صدا و سیما ممنون هستم که در همین دو روز همه چیز را به وضوح نشان داد. فیلم و کلیپ‌هایی که پخش شد همه چیز را نشان داد.

بیرانوند هیچ پیشنهاد خارجی ندارد
مدیرعامل پرسپولیس درباره صحبت‌های شب گذشته علیرضا بیرانوند درباره احتمال ترانسفر شدنش به یکی از تیم‌های اروپایی اظهار داشت: غیر از علی علیپور هیچ بازیکنی پیشنهاد خارجی نداشته است. اگر پیشنهادی باشد باید به باشگاه اعلام شود تا پرسپولیس درباره این مسائل تصمیم گیری کند. تا امروز نامه‌ای در خصوص جذب بیرانوند به باشگاه نرسیده است.

برانکو را طولانی مدت می‌خواهیم
عرب درباره ادامه همکاری با برانکو ایوانکوویچ تاکید کرد: با برانکو یک سال دیگر قرارداد داریم. با این حال به وکیل ایشان و شخص آقای برانکو نامه زدیم و اعلام کردیم خواهان همکاری طولانی مدت هستیم. می‌خواهیم همکاری بلند مدتی با آقای برانکو داشته باشیم.

درباره سوپرجام امسال بی اطلاعم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا سازمان لیگ تصمیمی درباره برگزاری سوپرجام برای فصل آینده در صورت قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی گرفته است یا خیر؟ اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: هیچ چیزی به ما نگفتند. خیلی خوشحالم با همکاری همه جانبه اعضای تیم توانستیم پس از قهرمانی در لیگ برتر به فینال حذفی برسیم. حالا هم تمام تمرکز باشگاه روی همین مساله است تا پرسپولیس بتواند با قهرمانی در جام حذفی به دومین کاپ قهرمانی خود برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)