پرسپولیس نیوز :مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از مصاحبه ای که روزگذشته داشت و واکنش هایی را به دنبال داشت گفت: همه تمرکزمان هتریک قهرمانی و کسب جام حذفی است. خوشحالم که در رقابت با استقلال موفق تر بوده ایم

ایرج عرب در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: همه می دانیم چه شرایط حساسی را در پیش داریم. در باشگاه و تیم همه عوامل و بچه ها هم قسم شده اند تا آن چه حق پرسپولیس و هوادارانش است را به دست آورند. طبیعی است که رقبای ما این را نمی خواهند ولی ما دست به دست هم می دهیم تا با همدلی و تلاش مضاعف به هت تریک در قهرمانی دست پیدا کنیم.
وی ادامه داد: به کار در پرسپولیس و برای هواداران افتخار می کنم. این جا پرطرفدارترین تیم آسیا است و مدیریت در آن و خدمت به آن نیز جزو افتخارات بزرگ کاری من خواهد بود.
وی همچنین درباره اظهارات مطرح شده درباره مدیرعامل یکی از تیم های حریف ، ادامه داد: منظور من در آن صحبت ها این بود که استقلال هم مثل ما دولتی است. مشکلاتی شبیه به یکدیگر داریم که در گیر و دار با آن ها هستیم. وگرنه رقابت مان که همیشه به قوت خودش باقی و نمونه اش دربی است. من خوشحالم که در این رقابت بهتر عمل کرده و موفق بوده ایم و شادی را به هوادارانمان هدیه داده ایم و نظر آن ها را جلب کردیم.
ایرج عرب درباره روند خصوصی سازی خاطر نشان کرد:
جلسات خوبی در این ارتباط داشته ایم. آقای وزیر مصمم به اجرای این مساله است. در نهایت تنها راه برون رفت فوتبال از وضعیت فعلی خصوصی سازی به شکل واقعی ، حساب شده و درست آن است.
به این منظور مهم است، بستری فراهم آید که بخش خصوصی با مشاهده تجربه های فعلی همانند باشگاههای پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز علاقمند به انتقال بخش بیشتری از سرمایه خود به این حوزه شود و افراد بیشتری هم ورود کنند.
مدیرعامل پرسپولیس در پایان گفت: ما روزهای حساسی را پیش رو داریم. بدون تردید تلاش خواهد شد تمرکز ما بر هم زده شود. باید مراقب باشیم و تمرکز خود را حفظ کنیم. با این حال افتخار هت تریک قهرمانی حق این پرسپولیس و هوادارانش است و طبیعی است که نقش داشتن در پرسپولیس باعث غرور و افتخار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)