پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: موضوع مطرح شده درباره اعلام حضور رسمی ما برای شرکت در سوپرجام اصلاً منطقی نیست.

ایرج عرب در مورد سفرش به سوئیس و حضور در دادگاه CAS و ارائه دفاعیاتش در مورد سوپر جام ۹۷ اظهار داشت: فعلاً که مذاکرات انجام شده است تا ببینیم ان‌شاءالله چه اتفاقی رخ می‌دهد. ما، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دفاعیات خود را در دادگاه CAS ارائه کردیم و منتظر رأی نهایی می‌مانیم.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود چون باشگاه پرسپولیس برای حضور در دربی (سوپرجام ۹۷) رسماً اعلام آمادگی نکرده بود و در زمین مسابقه نیز حاضر نشد، ممکن است دادگاه عالی داوری ورزش رأی به برگزاری این مسابقه بدهد، عنوان کرد: مگر قرار است برای حضور در هر مسابقه باشگاه رسماً اعلام آمادگی کند؟ وقتی برنامه مسابقات از قبل اعلام شده و تیم‌ها می‌دانند که در چه تاریخی و باید مقابل کدام تیم به میدان بروند، دیگر دلیل ندارد که ما بخواهیم برای حضور در  هر بازی اعلام آمادگی کنیم. همین دربی پیش رو اعلام شده که در تاریخ ۱۰ فروردین ۹۸ قرار است، برگزار شود. آیا ما باید به سازمان لیگ نامه بزنیم که حتماً در این مسابقه حاضر می‌شویم؟ واقعیت امر این است که اگر تیمی حاضر نباشد در مسابقه شرکت کند باید آن را رسماً اعلام کند. این خیلی بی‌معنی است که بگوییم ما باید برای بازی در سوپرجام اعلام رسمی می‌کردیم. این موضوع اصلاً منطقی به نظر نمی‌رسد.

عرب راجع به اینکه باشگاه استقلال در شکایتش به دادگاه عالی داوری ورزش، عدم اعلام رسمی پرسپولیس برای حضور در زمین مسابقه در سوپرجام را مطرح کرده و به همین خاطر خواهان تکرار این بازی است، عنوان کرد: این مسائل جنبه محرمانه دارد و اجازه دهید آن را باز نکنم. هر چند تأکید می‌کنیم موضوع مطرح شده را ما رد می‌کنیم، چرا که دلیل نداشت بخواهیم برای حضور در زمین اعلام رسمی کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به معرفی اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: خدا را شکر که اعضای جدید هیئت مدیره معرفی شدند و این موضوع را به فال نیک می‌گیریم. ان‌شاءالله که بتوانیم در کنار اعضای هیئت مدیره روز‌های خوبی را برای باشگاه رقم بزنیم. بعد از برگزاری یک نشست با اعضای هیئت مدیره بهتر می‌شود در مورد مسائل مختلف پیرامون این قضیه صحبت کرد.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۷ برای باشگاه پرسپولیس سال خیلی خوبی بود، خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت توانستیم قهرمان لیگ شده و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شویم که دستاورد‌های بزرگی برای باشگاه بود. قطعاً هواداران هم از این افتخاراتی که باشگاه به دست آورد، خوشحال شدند و ان‌شاءالله که بتوانیم برای سال بعد شرایط بهتری را رقم بزنیم. در سال ۹۷ هم مشکلات زیادی وجود داشت که با تلاش زیاد مجموعه باشگاه به نتیجه رسید. در این سه ماه اخیر هم تلاش‌های ما این بوده که بتوانیم مشکلات را به حداقل رسانده و باشگاه را به سمتی ببریم که مشکلات به حداقل برسد و کارها و برنامه‌ها به خوبی اجرا شود.

عرب در مورد اهداف پرسپولیس در سال ۹۸ نیز گفت: قطعاً سال سختی را پیش رو داریم. ما در هر سه جامی که حضور داریم مدعی اصلی قهرمانی هستیم و امیدواریم شرایط طوری پیش برود که تمام جام‌های ممکن را کسب کنیم. همه‌ی مجموعه باشگاه در تلاش هستند که باشگاه به اهداف بزرگش رسیده و دل هواداران را شاد کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)